کد خبر: ۸۵۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۵
باشگاه بارسلونا نژادپرستی در هر زمینه ای را محکوم کرد و عنوان داشت که دست از مبارزه بر علیه این اتفاق شوم برنخواهد داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، جورج فلوید مرد سیاهپوست 46 ساله‌ای بود که تصاویری مربوط به پیش از مرگش منتشر شد که نشان می‌داد یک مامور پلیس سفیدپوست آمریکایی زانوی خود را روی گردن او گذاشته و فلوید می‌گوید، نمی‌تواند نفس بکشد. با انتشار خبر مرگ فلوید و انتشار این ویدیو، اعتراضات گسترده‌ای شهرهای مختلف آمریکا را فرا گرفت و به خشونت کشیده شد.

بسیاری از ورزشکاران نیز به این قضیه واکنش نشان داده اند از جمله شادی گل های خاص روز گذشته مارکوس تورام و جیدیون سانچو در بوندسلیگا.

موضع رسمی باشگاه بارسلونا به مرگ جورج فلوید

باشگاه بارسلونا نیز نسبت به این قضیه واکنش نشان داد.

در بیانیه باشگاه بارسلونا می خوانیم:« نژاد پرستی به عنوان نوعی تبعیض که با هدف تخریب و به حاشیه بردن افراد بر اساس جنسیت، گرایش های جنسی و رنگ پوست انجام می شود، یک بیماری همه گیر است که روی همه ما تأثیر می گذارد. در بارسلونا دست از مبارزه بر علیه نژادپرستی بر نخواهیم داشت. این همچنین در تعهد ماست.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: