کد خبر: ۸۵۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
تعداد بازدید: ۲۵۱
نیمار فوق ستاره برزیلی پی اس جی امروز پس از مدت ها به پاریس باز خواهد گشت.

بازگشت نیمار به پاریس برای فتح لیگ قهرمانانبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ؛نیمار فوق ستاره برزیلی پی اس جی امروز پس از مدت ها به پاریس باز خواهد گشت.

رسانه های فرانسوی امروز خبر از بازگشت نیمار به پاریس دادند. پیش بینی ها بر این است که او تا امشب وارد پاریس شود و احتمالا مستقیما راهی قرنطینه خانگی خواهد شد. نیمار مثل دیگر خارجی های پی اس جی پس از تعطیلی لوشامپیونا و شیوع کرونا به کشورش بازگشت و در این مدت تمرینات اختصاصی را انجام می داد.

چندی پیش لیگ فرانسه نیمه تمام و پی اس جی قهرمان اعلام شد ولی تیم پاریسی تمریناتش را برای حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از 9 روز دیگر شروع خواهد کرد و به همین دلیل نیمار تصمیم گرفت تا زودتر به پاریس برگردد.

افرادی که از کشورهای پرخطر در زمینه کرونا وارد فرانسه می شوند، باید در قرنطینه قرار بگیرند و برزیل هم یکی از همین کشورهاست و به همین دلیل احتمالا برای نیمار پس از گرفتن تست کرونا، قرنطینه خانگی در نظر گرفته خواهد شد.

نیمار در حالی به پاریس بر می گردد که آینده اش در هاله ای از ابهام است. هرچند بازگشت او به بارسا بعید به نظر می رسد ولی نقل و انتقالاتی طولانی در پیش است و هیچکدام از سه طرف نیز این احتمال را غیرممکن نمی دانند.

هدف اصلی نیمار قهرمانی با پی اس جی در لیگ قهرمانان است و سپس در مورد آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: