کد خبر: ۶۸۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید: ۸۸۷
بار دیگر در جریان پخش زنده دیدار پرسپولیس اتفاقی عجیب رخ داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، دیدار امروز تراکتورسازی و پرسپولیس در حالی برگزار شد و به پایان رسید که خیلی ها متوجه یک موضوع عجیب نشدند.

در جریان پخش زنده این بازی از سیما بارها سامانه 3040 مورد تبلیغ قرار گرفت و از آن بعنوان تنها سامانه هواداری یاد شد در حالیکه باشگاهها از سامانه هواداری 3090 استفاده می کنند و این سامانه نقش حامی مالی باشگاههای و بویژه باشگاههای پر طرفدار پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی را ایفا می کند.

این اتفاق عجیب و مشکوک در حالی رخ داد که طی هفته های گذشته جلسات متعددی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شد و مدیران سه باشگاه و مدیران فدراسیون فوتبال بحث و تبادل نظر کردند و در نهایت جملگی آنها سامانه 3090 را بعنوان تنها سامانه هواداری به رسمیت شناختند.

حالا در شرایطی که باشگاهها و فدراسیون فوتبال اذعان دارند که تنها سامانه هواداری 3090 است مشخص نیست که در پس پرده چه می گذرد و چرا امروز از سامانه 3040 بعنوان تنها سامانه هواداری روی آنتن زنده نام برده شد؟!

در این میان پاسخ همراه اول به این ابهامات بزرگ می تواند کلید ماجرا باشد اما آنچه که مسلم است منافع تیم های مردمی مثل پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی در این داستان مورد لحاظ قرار نگرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: