کد خبر: ۶۸۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
تعداد بازدید: ۵۱۴
سرمربی تیم صبای قم گفت:ذوب آهن یک تیمی است که چند سال است اسکلتش را حفظ کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از  کاپ، عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: از قبل می دانستم که بازی سختی داریم. ذوب آهن یک تیمی است که چند سال است اسکلتش را حفظ کرده و می دانستم که این بازی برای ذوب آهن هم سخت است.

سرمربی تیم صبای قم اضافه کرد: ما در بخش دفاعی و حمله کارمان را کرده بودیم و تا قبل از آنکه گل بخوریم خوب بازی را کنترل کردیم اما اشتباهی که در آن دقیقه داشتیم باعث شد غافلگیر شده و گل بخوریم که آن هم به دلیل کم تجربگی بازیکنان مان بود.

وی گفت: دست از تلاش برنداشتیم و کارمان را ادامه دادیم. حتی بعد از اخراج بازیکن مان هم دفاع اضافه نکردیم و با همان دو مهاجم بازی کردیم چون دنبال گل بودیم و همه تلاش مان را کردیم و خدا را شکر به گل رسیدیم.

سرمربی صبا بیان داشت: از بازی بچه ها راضی هستم. به خصوص در نیمه اول که شرایط تیمی مان نسبت به بازی های قبلی خیلی بهتر شده بود. مقابل تیمی بازی کردیم که خوب فوتبال بازی می کند و امروز خوب هم بازی  کردیم. اما باز هم می گویم که روی بی تجربگی گل دریافت کردیم اما 47 دقیقه ده نفره تلاش کردیم و به گل رسیدیم و از بازیکنانم تشکر می کنم و مطمئن هستم که بازیکنان ما در این تیم توانایی شان بالاتر از این ها می باشدو هفته به هفته شرایط مان از نظر فنی بهتر خواهد شد. فقط باید اعتماد به نفس مان بالاتر برود.

مرفاوی خاطر نشان ساخت: ما در برابر تیمی که دوست دارد خوب حفظ توپ کند، فوتبالی ارائه دهیم که ما بیشتر حفظ توپ کنیم. ما سعی کردیم که بیشتر به دروازه حریف  حمله کردیم. ما با همین حفظ توپ توانستیم خواسته مان را دیکته کنیم. بزرگ ترین مشکل ما حمله با دفاع کم بود و آن هم به این دلیل بود که بازیکنان کناری ما بر عکس آنچه که در تمرین انجام می دادیم در بازی در حمله شرکت نمی کردند و باید این را حل کنیم. الان یک قسمت از کارمان را درست کردیم باید قسمت های دیگر کارمان را هم درست کنیم که در حمله هم زهر دار باشیم.

وی درباره کریم اسلامی و رضا عنایتی گفت: باید بگویم اسلامی بود که بعد از اتمام بازی با پرسپولیس با ما همراهی نکرد. نه اردو با ما بود و نه در مسابقات. چون بازیکن با تجربه ای بود ما خواستیم ایشان را بیاوریم و دقایقی از بازی را از تجربه اش استفاده کنیم و این کار را کردیم.عنایتی هم آسیب دیده بود و پزشکان گفتند که حتی القمدور از او استفاده نکنید مگر در مواقع خیلی ضروری و ما هم به خاطر حفظ سلامتی او بازی اش ندادیم.

سرمربی صبا درباره میلاد ابطحی بیان داشت:وی را از راه آهن گرفتیم و او در جریان بازی بود و چهار بازی برای راه آهن بازی کرد و حتی یک بازی هم کاپیتان بود. از نظر بدنی مشکلی نداشت و تنها از نظر هماهنگی قدری عقب است. چون چهار روز با ما تمرین کرده.

مرفاوی افزود: امروز دو بازیکن قمی در تیم مان داشتیم که لیاقت و شایستگی این را داشتند که در ترکیب اصلی ما باشند. ضمن این که هفت بازیکن قمی امید داریم که در لیست ما هستند و هر کدام شان که شایستگی داشته باشند در ترکیب اصلی به آنها بازی می دهم. چون بازیکن جوان یک جایی عصای دست تیم خواهد بود. حالا می خواهد هفته پنجم باشد، دهم یا پانزدهم.

 

وی اضافه کرد: ما تا سه چهار روز پیش دهنوی را دفاع راست بازی می دادیم حتی در بازی دوستانه با استقلال هم او را دفاع راست بازی دادیم. اما در خط میانی به مشکل خوردیم و ناچار شدیم که در آنجایی که خلع داشتیم از قاسم دهنوی استفاده کنیم که در نیمه اول بد هم نبود. اما بعد از گل خوردن و ده نفره شدن استراتژی مان عوض شد و باید از کناره ها می رفتیم و اضافه می شدیم و قاسم هم دیگر آن وسط نمی توانست هافبک دفاعی باشد یک بازیکن جوان آوردیم آن وسط که توپ گیری کنیم و از کناره ها حرکت کنیم.

سرمربی صبا ادامه داد: در باره گلی که خوردیم نمی توانم قضاوت کنم چون صحنه را ندیدم و فاصله من هم تا خط کرنر زیاد بود و نمی توانم بگویم که این توپ اوت بوده یا نه. باید ببنیم اگر فیلمی هست سندیت داشته باشد کارشناسان می بینند. الان ما دیگر کاری نمی توانیم بکنیم و امتیازی باز نمی گردد.

مرفاوی درباره اخراج ساکت الهامی بیان داشت:چیزی که من دیدم او خوشحالی کرد حالا تشخیص داور چی بوده من نمی دانم.الهامی فقط خوشحالی کرد و روی او هم به سمت این طرف بود. حالا چه برداشتی از حرکت ایشون می شود من نمی دانم. شاید این یک ذهنیت بدی باشد که باید این ذهنیت بد از بین برود. قرار نیست که هر مربی خوشحالی کند داوران بیایند و مربیان را اخراج کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: