کد خبر: ۶۸۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۳۷۹
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان دو تیم بازی جانانه ای را به نمایش گذاشتند.
به گزارش خبرداغ ،علی اکبر طاهری در گفت و گو با کاپ درباره بازی امروز تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: بالاخره فوتبال است و هر تیمی تلاش می کند تا برنده شود. امروز هم دو تیم فوتبال خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتند و من فکر می کنم فوتبالی ها از تماشای این بازی لذت بردند.

وی در ادامه گفت: بازیکنان هر دو تیم فوتبال جانانه ای را به نمایش گذاشتند و فقط به فوتبال فکر می کردند و در نهایت هم تساوی حاصل شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تساوی نتیجه عادلانه ای بود گفت: این سوال را باید از کارشناسان فوتبال بپرسید.

طاهری درباره حواشی حین بازی و بعد از آن اظهار داشت: تا جایی که من دیدم بازیکنان دو تیم خیلی تلاش می کردند تا بازی با آرامش دنبال شود و داخل میدان اتفاق خاصی رخ نداد. حالا بیرون زمین برخی تماشاگر نماها مسایلی را درست کردند که به نظر من آنها را نباید هوادار واقعی تراکتورسازی دانست زیرا برای کسی که این رفتارها را می کند آبروی تیم تراکتورسازی مهم نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: