کد خبر: ۶۸۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۵۴۶
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت:بازیکنان من بی خیال بازی کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از  کاپ؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با صبای قم اظهار داشت: نیمه اول نیمه خیلی خوبی بود. بر عکس نیمه دوم که بچه های ما فکر کردن بازی را بردن و تفکر برد بیشتر نزد بازیکنان ما حاصل شد و نمی دانستند که بازی نود دقیقه است و قدری بی خیال بازی را دنبال کردند.

گل محمدی افزود: بازی نیمه دوم در حد و شان تیم ذوب آهن نبود. یک دقیقه بخواهید فکر کنید که بازی را قبل از سوت پایان بردید اشتباه بزرگی است که مرتکب شده اید که ما این اشتباه را مرتکب شدیم.

وی گفت: فوتبال یک بازی غیر قابل پیش بینی است. اگر در فوتبال نود دقیقه تمرکز نداشته باشید ممکن است بازی را ببازید. ما در نیمه دوم رفتار و واکنش خوبی نداشتیم. هم روی گلی که خوردیم و هم بعد از گلی که زدیم از برتری خودمان خوب استفاده نکردیم. این وضعیت باید درست شود و بازیکنان هم باید خودشان کمک کنند و تیم را از این شرایط در بیاورند.

گل محمدی در خصوص رفتار الهامی که منجر به اخراج وی شد گفت: این مسائل همیشه در فوتبال پیش می آید. فشار بازی زیاد است و ممکن است هر شخصی دست به هر کاری بزند. ما به دل نمی گیریم. الهامی رفیق و بزرگ تر ماست و هیچ ناراحتی از الهامی نداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: