کد خبر: ۹۷۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۸۳
جمعی از خریداران تسلا سایبرتراک مدعی شده‌اند که خودرو خود را به علت مشکل برف‌پاک‌کن دریافت نکرده‌اند.

تسلا سایبرتراک یک مشکل عجیب دارد که تولیدش را متوقف کرد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ براساس گزارش زومیت، با توجه به گزارش‌های منتشرشده در انجمن دارندگان سایبرتراک، تسلا تحویل خودروهای سایبرتراک را به‌دلیل مشکلاتی در بخش برف‌پاک‌کن متوقف کرده است. خریدارانی که انتظار داشتند در این هفته خودروی جدید خود را تحویل بگیرند، به علت مشکل پیش‌آمده، حداقل یک هفته باید منتظر بمانند.

این خبر پس از گزارش‌های متعدد منتشرشده از طرف صاحبان سایبرتراک، اتفاق افتاد. برخی از آن‌ها گفته‌اند که برف‌پاک‌کن ماشین آن‌ها در بعضی موارد حتی بلافاصله پس از تحویل خودرو خراب شده است. پیش‌تر نیز تسلا به دلایل دیگری مثل مشکل کنده شدن روکش پدال سایبرتراک مجبور شده بود تحویل جدیدترین خودرو خود را متوقف کند.

کارمندان مرکز خدمات تسلا به خریداران اطلاع داده‌اند که توقف فعلی به‌دلیل معیوب بودن موتور برف‌پاک‌کن این خودرو است؛ اما تاکنون شاهد هیچ تأییدیه یا فراخوان رسمی‌ای سوی تسلا نبوده‌ایم.

تسلا سایبرتراک یک مشکل عجیب دارد که تولیدش را متوقف کرد!

برخی از کاربران و کارشناسان معتقد هستند که این مشکلات حتماً بر محبوبیت برند تسلا و اعتماد مصرف‌کنندگان به این شرکت تأثیر می‌گذارد؛ زیرا سایبرتراک یکی از محصولات جدید و پرطرفدار این شرکت است. البته با توجه به سابقه‌ی نوآوری و پاسخگویی سریع و مناسب تسلا در برابر چالش‌ها و مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خودروهای قبلی خود، به احتمال زیاد مشکلات مربوط به خودرو مورد بحث به‌زودی تمام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: