کد خبر: ۹۷۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۶۸
در پی احضار خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران به دادگاه پرونده مبارزه با فساد در فوتبال؛ چند داور سرشناس در مظان اتهام قرار گرفته‌اند.

محرومیت چند داور از قضاوت در لیگ برتربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ به تازگی پرونده مبارزه با فساد در فوتبال در کرمان تشکیل شده است. سکه‌های اهدا شده از سوی باشگاه مس رفسنجان در سال صعود این تیم به لیگ برتر به رئیس کمیته داوران، رئیس کمیته مسابقات و مسئول برگزاری بازی‌های لیگ یک و هم چنین یکی از سردبیران ورزشی موجب برکناری مدیران فوتبالی شده است. در پی احضار یکی از این مدیران به زندان در فضای مجازی شایعه شده است که نام چند داور نیز به میان آمده است که این داوران در بازی‌های فصل آینده قضاوت نخواهند داشت.

در گزارش خبرورزشی آمده است: بر اساس خبرهای رسیده و موثق از ساختمان سئول ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خطاب به دادگاه اعلام کرده‌اند؛ نهایت همکاری را در زمینه مبارزه با فساد در فوتبال خواهند داشت. قرار بر این شد هر کسی از خانواده فدراسیون فوتبال تخلفش از سوی دادگاه احراز شد، سمت اجرایی‌اش را از دست دهد تا دادگاه با خیال راحت به تخلفات وی رسیدگی کند.

همچنین قرار شده بعد از رسیدگی دادگاه به تخلفات کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم به تخلفات خاطیان رسیدگی کند. این احکام قرار است برای کنفدراسیون فوتبال آسیا هم ارسال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: