کد خبر: ۹۷۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۵۷
علیرضا جهانبخش با 83 بازی ملی به زودی از رکورد بزرگان تیم ملی عبور خواهد کرد.

عبور جهانبخش از کریم باقری!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش در دیدار با ازبکستان به رکورد 84 بازی برای تیم ملی خواهد رسید و این در شرایطی است که او تازه 30 ساله است و شانس خوبی برای حضور طولانی‌مدت در اردوی تیم ملی ایران خواهد داشت.

به نقل از ورزش سه جهانبخش در صورتی که چهار بازی ملی دیگر انجام دهد، به جمع ده بازیکن باسابقه تیم ملی اضافه خواهد شد و همچنین شانس عبور از کریم باقری و مسعود شجاعی را که 87 بازی انجام دادند، خواهد داشت.

او اولین بازی ملی خود را در 18 سالگی انجام داد و به همین دلیل توانسته به این رکورد ممتاز در سن سی سالگی خود برسد و اگر این روند را ادامه دهد و حداقل پنج سال دیگر در عرصه ملی به میدان برود، احتمالا به جمع پنج بازیکن اول لیست خواهد رسید.

وینگر ملی‌پوش ایران که با عدم دعوت از احسان حاج‌صفی تبدیل به کاپیتان اول ایران شده، رهبری تیم ملی برای صعود به جام جهانی را پیش رو خواهد داشت و اگر در این جام جهانی هم به میدان برود، به رکورد چهار جام جهانی خواهد رسید که رکورد جالبی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: