کد خبر: ۹۷۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۱۰۳
آتیلا حجازی در گفتگو با خبرآنلاین درباره اتفاقات اخیر استقلال و آخرین وضعیت علی چینی صحبت کرد.

حجازی: شایستگی پرسپولیس را زیر سوال نمی‌برم اما.../اگر افشاریان به تبانی اعتراف کرده پس حتما خبری بوده!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سپهر ستاری: استقلال در شرایطی که هفته‌های پایانی صدرنشین لیگ برتر بود ولی در نهایت رقابت قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد. پس از قهرمانی پرسپولیس، بسیاری از اعضای تیم استقلال و پیشکسوتان این تیم از تصمیم داور بازی پرسپولیس - مس رفسنجان در خصوص گل گیورگی گولسیانی انتقاد کردند و حتی برای وزیر ورزش هم نامه نوشتند. از طرفی ناکامی در کسب عنوان قهرمانی انتقاداتی را هم از جواد نکونام به‌دنبال داشته است.

آتیلا حجازی که در هفته‌های پایانی به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد اما معتقد است نکونام و کادر فنی آبی‌ها تلاش زیادی برای موفقیت این تیم کردند و با توجه به بضاعت استقلال خوب نتیجه گرفتند. او در گفتگو با خبرآنلاین اعلام کرد که مشکلی برای همراهی استقلال برای فصل آینده ندارد و در خصوص آخرین وضعیت علی چینی، پیشکسوت آبی‌ها هم توضیح داد. گفتگوی خبرآنلاین با حجازی در ادامه آمده است:

اول از همه می‌خواستم درباره علی چینی بپرسم. شما این مدت کنار او حضور داشتید و از نزدیک وضعیتش را دیدید. او اکنون در چه شرایطی است؟

من دیروز صبح و شب کنارش بودم و یک نوبت برای کلیه‌اش دیالیز شد. دکتر او نامه انجام پیوند کلیه را زده که اقدام شود و یک‌سری کارهای درمانی قبل از پیوند هست که علی و دهنده کلیه باید انجام بدهند. یک‌سری آزمایشات و مراحل است که انجام شود و پیوند کلیه علی انجام شود. شرایط او با توجه به دیالیزی که انجام داد و 3 واحد خونی که تزریق کرده نسبت به 3-4 روز قبل بهتر است.

شما خیلی هم از بی‌توجهی به علی چینی ناراحت بودید و یک استوری هم منتشر کردید.

همه فکر می‌کنند صحبت‌های ما برای مسائل مالی است ولی روی صحبت من به هوادارانی بود که مدت‌هاست علی را ندیده‌اند و دم از هواداری می‌زنند. حتی علی در یک برنامه تلویزیونی هم صحبت کرد و من هم استوری گذاشتم و توقع این بود کسانی که دم از استقلالی بودن می‌زنند، با یک شاخه گل در بیمارستان حاضر شوند و احوال او را بپرسند. کسی کمک مالی نخواست. توقع مالی از کسانی است که دست‌شان به دهن‌شان می‌رسد و مشکلی برای کمک کردن ندارند. خود علی چینی مخالف این مسئله بود و گفت دوست ندارم جایی گفته شود ولی من چون دوست او هستم و نیاز دیدم این را عنوان کردم. پیشکسوتان استقلال و در راس آن‌ها آقای بهتاش فریبا تلاش خودشان را کردند که مبلغی جمع‌آوری شد و از او ممنون هستم. تا این لحظه به جز یکی دو نفر دیگر کمک مالی دیگری نشده است. قول‌هایی داده شده ولی مبلغ خاصی به حساب علی واریز نشده و جزیی بوده است. البته که ما توقعی هم از کسی نداریم ولی به عنوان یک پیشکسوت استقلال که در این شرایط قرار دارد، وظیفه ماست که اطلاع‌رسانی کرده و کمک جمع‌آوری کنیم.

حجازی: شایستگی پرسپولیس را زیر سوال نمی‌برم اما.../اگر افشاریان به تبانی اعتراف کرده پس حتما خبری بوده!

باشگاه استقلال هم قول داد به علی چینی کمک کند.

بله آقای سمیعی هم بعد از صحبت‌های که شد تشریف آوردند. علی حتی در بازی با فولاد همراه من به اردوی استقلال آمد. همان موقع سردار شهریاری و آقای سمیعی پیگیر کار او بودند و بعد هم آقای سمیعی به بیمارستان آمدند و قول‌هایی دادند که انشاءلله در اسرع وقت باشگاه استقلال بتواند به علی چینی کمک کند.

کمی درباره شرایط استقلال صحبت کنیم. این تیم قهرمانی را در آخرین هفته‌ها از دست داد. در مجموع وضعیت را چطور دیدید؟

الان که لیگ تمام شده می‌گویم من یک ماه کنار این تیم بودم و استقلال با توجه به بضاعتی که داشت، به نظرم فراتر از انتظار نتیجه گرفت. درست است که استقلال و پرسپولیس همیشه باید برای قهرمانی بجنگند ولی شما با دست خالی نمی‌توانید بجنگید. استقلال با توجه به نفراتش خوب نتیجه گرفته و شاید اگر اول فصل از من می‌پرسیدند این تیم چندم می‌شود، می‌گفتم در بهترین حالت چهارم یا پنجم می‌شود. این تیم تا روز و لحظه آخر برای قهرمانی جنگید، هفته‌ها صدر جدول بود و متاسفانه برای مسائلی که همه از آن باخبر هستند، جام را از دست داد. جای تقدیر دارد که همه مجموعه زحمت کشیدند تیم به این جایگاه رسید ولی با تصمیمات اشتباه داور قهرمان نشد. البته شایستگی پرسپولیس را به هیچ عنوان زیر سوال نمی‌برم و تیم قابل احترامی هستند ولی یک سری مسائل حاشیه‌ای باعث شد استقلال از قهرمانی دور شود.

استقلالی‌ها خیلی به گل آفساید پرسپولیس اعتراض داشتند و حتی به وزیر ورزش هم نامه زدند. موافق این حجم از اعتراض هستید؟

نه من واقعا موافق این همه اعتراض نیستم ولی این اتفاقات بارها تکرار شده است. الان خبری آمده که خداداد افشاریان به 15 مورد تبانی داوران اعتراف کرده است و این نشان می‌دهد چنین اتفاقاتی وجود داشته است. امیدوارم سهوی باشد ولی تکرار یک سری صحنه‌ها شائبه‌هایی به وجود آورده است که خدایی نکرده اتفاقاتی پشت پرده رخ داده است. مثلا گل پرسپولیس را همه گفتند آفساید بوده و حتی وحید امیری که خیلی برای او احترام قائل هستم و از نظر اخلاقی بسیار انسان درستی است، علنی گفت و روح ورزش هم همین است. کریم باقری هم گفت آفساید بود ولی ما کاری نمی‌توانیم کنیم و همین که حقانیت ثابت شود که چنین اتفاقی افتاده و قهرمانی از استقلال گرفته شده، کافی است.

خبرهای مرتبط

  • خداداد افشاریان: داوران ما پاک هستند!

  • واکنش مهرداد محمدی به محرومیت سنگین؛ در شخصیت من نیست که اینطور حرف بزنم

  • عکس‌ | ملاقات کریم باقری و بهرام رادان با "ویو" ابدی

بعد از این اتفاقات بحث آوردن VAR هم دوباره داغ شده ولی معلوم نیست چه زمانی فوتبال ایران هم صاحب این تکنولوژی می‌شود.

در ساده‌ترین کشورها هم VAR دارند و تا این اتفاق در فوتبال ایران نیفتد، این تنش‌ها ادامه خواهد داشت. ما که در این فوتبال غیرحرفه‌ای خودمان این همه هزینه می‌کنیم، خب حداقل VAR بیاید که این حواشی و تهمت‌ها تمام شود. اگر مشکلی نداشته باشیم، نباید با آوردن VAR مخالفت کنیم. باید VAR بیاید که حق به حقدار برسد و حقانیت‌ها ثابت شود. به نظر من واجب‌ترین چیز در فوتبال ما VAR است.

به نظرتان اختلافات داخلی بین علی خطیر و جواد نکونام چقدر روی وضعیت استقلال تاثیر گذاشت؟

مسلما تاثیرگذار بوده است. من چون به صورت ریز در بطن قضیه نبودم، خیلی نمی‌توانم نظر بدهم ولی حتما نواقصی بوده است. از بازیکنان و اعضای کادر فنی، نه فقط جواد نکونام شنیده‌ام و تمام کسانی که در تیم هستند ناراحت بودند. هرچه بود تمام شد و استقلال به یک ثبات نسبی و آرامش خوبی رسید. من خیلی خوشحالم تیم زیر نظر هولدینگ خلیج فارس، آقای علی‌عسگری و آقای شهریاری قرار دارد و حمایت کاملی از تیم می‌کنند و ممنون آن‌ها هستم. بازی آخر هم گفتم انشاءلله در فصل جدید شاهد یک استقلال قدرتمند خواهیم بود چون هولدینگ به خوبی از تیم حمایت می‌کند و امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد.

این روزها بحث ماندن و رفتن جواد نکونام هم در فضای مجازی داغ شده و حتی به پیشکسوتان هم کشیده است. مثلا وریا غفوری خواستار جدایی نکونام شد. به نظر خودتان او باید بماند یا برود؟

هر کسی در بیان نظرات خود آزاد است و هر کسی نظری دارد و نمی‌توانیم همه را همسو کنیم. من به همه نظرات احترام می‌گذارم ولی به نظر شخص خودم که از نزدیک تیم را دیدم، کادر فنی شبانه‌روزی تلاش کرد. از صبح تا ساعت 10 شب در کمپ کار می‌کردند و مشغول آنالیز و جلسه بودند و دلسوزانه کار کردند. بازیکنان هم به این مسئله اذعان داشتند که همه تلاش‌شان را کردند. استقلال نسبت به بضاعت خود فوق‌العاده نتیجه گرفت.

وضعیت خودتان به کجا رسید و فصل آینده کنار تیم هستید؟ موانع قبلی حل شده است؟

بله صحبت‌ها انجام شده و اگر مشکل دیگری پیش نیاید سال بعد کنار تیم خواهم بود.

صحبت پایانی؟

از هواداران عزیز که تیم را حمایت می‌کنند، ممنون هستم. فقط اینکه فضای مجازی چنددستگی به وجود آورده و من خودم خیلی به آن ورود نمی‌کنم. چون از اسمش پیداست و مجازی است. از هواداران خواهش می‌کنم بخش حقیقی و چیزهایی که واقعیت دارد را دنبال کنند. در فضای مجازی هر پیج منتسب به فردی است و همه را به جان هم می‌اندازند. هر پیج هم یکی را کاندیدای نیمکت می‌کند و بلبشوی عجیبی است. هواداران زیاد به شایعات توجه نکنند و تمرکز تمام ارکان باشگاه روی موفقیت استقلال و بستن تیم خوبی برای لیگ برتر و لیگ نخبگان است.

حجازی: شایستگی پرسپولیس را زیر سوال نمی‌برم اما.../اگر افشاریان به تبانی اعتراف کرده پس حتما خبری بوده!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: