کد خبر: ۹۶۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۹۱
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چه شخصی و مقامی می تواند پاسخگو باشد که چرا ارز به واردات بی رویه برنج اختصاص پیدا می کند اما در جهت حمایت از کشاورزان اقدامی صورت نمی گیرد؟

بابایی کارنامی: به بیمه دهیاران توجه کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی بابایی کارنامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز ( سه شنبه) مجلس بیان کرد: وضعیت پرداخت حقوق پرستاران و کادر درمان را به وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه تذکر می دهم. کشاورزان مازندرانی همچنان منتظر تصمیمات عادلانه دولت هستند. چه شخصی و مقامی می تواند پاسخگو باشد که چرا ارز به واردات بی رویه برنج اختصاص پیدا می کند اما در جهت حمایت از کشاورزان اقدامی صورت نمی گیرد؟ 

وی در ادامه اظهار کرد: افزایش قیمت کالاهای اساسی را به وزیر اقتصاد تذکر می دهم. آقای وزیر صرفا با حرف نمی شود کشور را اداره کرد و باید به نیازهای ضروری مردم توجه کنید. تخصیص اعتبار مناسب به شهرداری های کوچک و دهیاری ها ضروری است لذا منتظر تخصیص کافی به این حوزه هستیم. باید امنیت شغلی دهیاران را تامین کرد. آقای وحیدی از شما توقع داریم که  به بیمه دهیاران توجه کنید؛ لذا منتظر تصمیمات عادلانه دولت و وزیر کشور در این حوزه هستیم. 

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: