کد خبر: ۹۵۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۳۳۸
معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه معارفه عضو جدید هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد:
معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی فولاد تقریبا به مسیر و ماموریتی که برای آن شکل گرفته نزدیک می شود هر چند هنوز بسیاری از چالش ها در این مجموعه وجود دارد اما باید یک چشم انداز عملیاتی برای حل مشکلات صندوق فولاد تعریف شود.

باید یک چشم انداز عملیاتی برای حل مشکلات صندوق فولاد تعریف شودبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، علیرضا عسکریان در نشست با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران صندوق بازنشستگی فولاد گفت: من به دلیل سابقه مسئولیت هایی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته ام از دیرباز در جریان مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد بوده ام. این صندوق مشکلات و چالش های عدیده ای داشت و همین موضوع موجب شکل گیری تجمعات فراوان بازنشستگان آن شده بود. اما خوشبختانه بسیاری از این مشکلات برطرف شده است. هر چند چالش های زیادی وجود دارد اما باید با عزم و اراده لازم آنها را برطرف کرد.

عسکریان عنوان کرد: تغییر جدول بودجه صندوق فولاد از جدول 9 به جدول 7 در بودجه سال 1402 گرفت اقدام بسیار مهمی بود که موجب رشد بودجه این مجموعه شد.

وی افزود: صندوق بازنشستگی فولاد باید چشم انداز مطلوبی برای خود تعریف کند تا تمام اهداف عالی مجموعه محقق شود.

عسکریان گفت: اهتمام جدی به حل و فصل پرونده های حقوقی، مولد سازی و تبدیل اموال و دارایی های راکد به مولد، داشتن نگاه صادرات گرا و انضباط مالی و بودجه ای از جمله مواردی است که مدیران صندوق باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه، عسکریان حکم انتصاب صادق سلیمی بنی را به عنوان عضو جدید هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد به وی ابلاغ کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: