کد خبر: ۹۵۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۴۷۹
در این جلسه در خصوص دو موضوع اعطای تسهیلات بانکی به بازنشستگان صندوق و سفرهای ارزان قیمت زیارتی و سیاحتی بحث و تبادل نظر شد.

جلسه کمیته امور بازنشستگان صندوق فولاد تشکیل شدجلسه کمیته امور بازنشستگان صندوق فولاد در دفتر معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق تشکیل شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه که با حضور نمایندگان منتخب بازنشستگان و همچنین شماری از مدیران ارشد صندوق برگزار شد در خصوص دو موضوع اعطای تسهیلات بانکی به بازنشستگان صندوق و سفرهای ارزان قیمت زیارتی و سیاحتی بحث و تبادل نظر شد.

محمد ابراهیمی سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه ای با تشکر از اقدامات معاونت توسعه مدیریت و منابع گفت: هدف اصلی صندوق توسعه کمی و کیفی خدمات رفاهی به بازنشستگان است و اطمینان داریم با تعامل و همدلی با نمایندگان منتخب بازنشستگان این هدف محقق خواهد شد.

در این جلسه، یدالله راشدی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد نیز تصریح کرد: در خصوص اعطای تسهیلات بانکی به بازنشستگان عزیز صندوق رایزنی ها و جلسات متعددی با بانک های عامل داشته ایم و به راهکارهای خوبی هم رسیده ایم که انشاالله با تعامل و همفکری با نمایندگان محترم بازنشستگان تصمیم مقتضی را اتخاذ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در خصوص سفرهای زیارتی و سیاحتی نیز آمادگی داریم جهت ارزان تر کردن این سفرها یارانه سفر در نظر بگیریم تا هزینه این سفرها برای بازنشستگان عزیز کاهش یابد و در این خصوص تفاهمات خوبی با شرکت مرآت کیش داشته ایم.

در این جلسه، نمایندگان منتخب کانون ها و بازنشستگان نقطه نظرات حود را در خصوص اعطای تسهیلات بانکی به بازنشستگان صندوق و سفرهای ارزان قیمت زیارتی و سیاحتی بیان نمودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: