کد خبر: ۹۵۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۲۲۷
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به ثبت چهار رکورد این شرکت طی دو ماهه اول سال جاری، از ثبت رکورد فروش و حمل روزانه محصول در آستانه سالروز فتح خرمشهر به میزان ۴هزار و ۲۶۸ تن خبر داد.

ثبت رکورد فروش و حمل روزانه در شرکت فولاد آلیاژی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، محمد کمال‌زاده با اشاره به فضای همدلی که در ارکان مختلف شرکت ایجاد شده است گفت: عزم راسخ و ایستادگی و تلاش جمعی از دلایل ثبت رکورد های جدید است. کمال‌زاده همچنین ثبت رکورد‌های تولید ۵۴هزار و ۸۳۷ تن تولید ماهیانه مذاب(فروردین) و دو هزار و ۴۳۱تن تولید روزانه مذاب در ۲۳ فروردین سال جاری را یادآور شد و افزود: خوشبختانه دو رکورد دیگر شرکت در تولید روزانه مذاب به وزن دو هزار و ۴۷۰تن در ۲۴ اردیبهشت و تعداد ۵۵ هزار و ۳۶۳تن تولید ماهیانه مذاب (اردیبهشت) به ثبت رسیدند که همگی نشان از عزم راسخ کارکنان این شرکت برای تعالی بیش از پیش دارد.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران شرایط کشور در جنگ اقتصادی را خاص دانست و گفت: مناسبت هایی مثل سوم خرداد به ما یادآوری می کنند که ما می توانیم و مجموعه تلاشگران در شرکت فولاد آلیاژی ایران به این باور رسیده‌ایم و اهداف بلندی را دنبال می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: