کد خبر: ۹۱۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۲۸۱
نماینده مردم آبادان در مجلس همان طور که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی می‌کردند، آمریکا قابل اطمینان نیست و نخواهد بود. البته این مورد بر جهانیان نیز ثابت شده است.

آمریکا، همان‌طور که رهبر انقلاب پیش‌بینی می‌کردند، قابل اطمینان نیست و نخواهد بودبه گزارش خبرداغ ،سید مجتبی محفوظی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با فارس با اشاره به توصیه‌ها از سوی برخی طیف‌های سیاسی درباره مذاکره مستقیم با آمریکا اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه امامین انقلاب، زمانی که قدرت امروز را نداشت این اجازه را نداد که با آمریکایی‌ها بر سر یک میز برای مذاکره بنشیند.

وی افزود: حال که اوضاع کاملا فرق کرده و به دلیل مقاومت مجاهدانه ملت شریف ایران و خون شهیدان ورق برگشته و به قدرت منطقه تبدیل شدیم و در مقابل، آمریکا نیز دوران افول خود را طی می‌کند، دیگر چه نیازی است که با آنان مذاکره مستقیم داشته باشیم؟

نماینده مردم آبادان در ادامه گفت: آیا آمریکایی‌ها قابل اطمینان هستند؟ مگر وزیر خارجه وقت کشورمان در دولت پیش نگفت که امضای جان کری تضمین است؟ پس چرا در نهایت برجام شکست خورد؟ بنابراین امریکا، همان طور که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی می‌کردند، قابل اطمینان نیست و نخواهد بود. البته این مورد بر جهانیان نیز ثابت شده است.

وی افزود: اگر هم زمانی قرار باشد بر سر میز مذاکره با آمریکا‌یی‌ها بنشینیم، پیش شرطی وجود دارد. این که تمامی تحریم‌هایی که بر اساس برجام قرار بود لغو شود، برداشته شوند. اگر این اتفاق بیفتد این افتخار را به آمریکایی‌ها می‌دهیم که با ما مذاکره مستقیم کنند.

نماینده آبادان در مجلس در پایان درباره احترام جمهوری اسلامی به ملت‌ها گفت: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی، نظامی عزیز است که دارای اقتدار و قائل به  احترام متقابل به کشورهاست. ما با هیچ کشوری در دنیا مشکلی نداریم، مگر این که آن کشور شیطنتی علیه ایران کرده باشد، ضمن این‌که رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: