کد خبر: ۹۱۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۱۵۹
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نباید در جهاد تبیین فقط به سمت اطلاع‌رسانی دستاوردها رفت بلکه باید به برخی اشکالات هم توجه کرده و برای رفع آن گام عملی برداریم.

«جهاد تبیین» با حل مشکلات و بیان دستاوردها محقق می‌شودبه گزارش خبرداغ ،غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، درباره چگونگی عملیاتی شدن جهاد تبیین اظهار داشت: متأسفانه هر از گاهی وقتی موضوعی در جامعه به صورت ویژه بیان می‌شود یکسری دستگاه‌ و سازمان و ارگان راه افتاده و یک موضوع را علم کرده و سر دست می‌گیرند که ما درباره این موضوع این کار را انجام دادیم و آن کار را کردیم و بلافاصله مقایسه تطبیقی انجام می‌دهند و برخی افراد متأسفانه با اغراض ناصحیح مقایسه تطبیقی از دوران فعلی انقلاب با قبل از انقلاب را انجام می‌دهند.

وی افزود: نباید در جهاد تبیین فقط به سمت اطلاع‌رسانی دستاوردها رفت بلکه به دلیل وجود برخی اشکالات بایستی به آنها هم توجه کرده و آنها را دیده و برای رفع آن گام عملی برداریم.

منتظری گفت: همچنین با افزایش انتقادپذیری باید گام‌های اساسی برای برون رفت از معضلات ارائه دهیم و تلاش کنیم که هر حوزه‌ای به سمت وضعیت مطلوب حرکت کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: چشم‌اندازی که برای جمهوری اسلامی ایران ترسیم شده باید در افق پیش‌رو به نحوی پیش رفته و با جهاد تبیین دستاوردهای خود را بیان کرده و مشکلات را یک به یک از جلوی پای خود برداریم که در تمامی حوزه‌ها در منطقه حرف اول را بزنیم که البته این موضوع نیازمند اقدامات عالمانه و صادقانه در خصوص گام برداشتن در جهاد تبیین است.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: