کد خبر: ۹۱۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۱۹۲
عضو هیات رئیسه مجلس درباره موضوع نشست غیرعلنی امروز گفت: این نشست به منظور مشورت در خصوص ارز ترجیحی برگزار شده و هیچ گونه تصمیم‌گیری در این باره در دستورکار امروز مجلس و دولت نیست.

بیان استدلالات موافقان و مخالفات ارز ترجیحی در جلسه غیرعلنی مجلس/ قوای مجریه و مقننه بدنبال رسیدن به فهم مشترکبه گزارش خبرداغ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره جزئیات نشست غیرعلنی امروز مجلس اظهار داشت: در این نشست سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی و مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور در نشست غیرعلنی مجلس حضور دارند.

وی افزود: در این نشست روسای کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه و بودجه، کشاورزی، جهش تولید و انرژی و همچنین 5 نفر از نمایندگان مجلس به اظهارنظر می‌پردازند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این نشست تبادل نظر و تضارب آراء درباره ارز ترجیحی صورت می‌گیرد و بنا نیست که در این جلسه تصمیمی درباره ارز ترجیحی گرفته شود و این نشست صرفا یک گفت‌وگو بین دولت و مجلس و بیان استدلالات موافقان و مخالفات ارز ترجیحی است تا به یک فهم مشترک برسیم و هیچ گونه بنای تصمیم‌گیری در این نشست را‌‌‌‌‌‌‌‌ نداریم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: