کد خبر: ۹۰۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۴۹۱
داوید آلابا مدافع اتریشی رئال مادرید از مشکلاتی که اوایل حضورش در مادرید با آن مواجه شده بود حرف زده است.

شوک ستاره فوتبال از تفاوت‌های فرهنگی دو کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: داوید آلابا مدافع اتریشی رئال‌مادرید و پیشین بایرن‌مونیخ از تفاوت فرهنگ‌ها در اسپانیا و آلمان حرف زده است.

مدافع رئال مادرید در مصاحبه‌ای با نشریه آلمانی «سودوشه زیتنگ» در مورد نکات مختلف فرهنگی از جمله یادگیری زبان اسپانیایی اینطور گفته: «یاد گرفتن هرچه سریعتر زبان برایم خیلی مهم است. هنوز دورانم در بایرن را به یاد دارم که یادگیری زبان برای هماهنگی در چنین باشگاه‌هایی خیلی مهم است. فیزیوتراپ‌های بایرن همیشه من را تشویق می‌کردند تا با بازیکنان خارجی به زبان آلمانی صحبت کنم تا هر چه زودتر در تیم جا بیفتند.»

داوید که سال‌ها در بایرن‌مونیخ بازی کرد و تابستان امسال به رئال پیوست در مورد تفاوت زندگی در آلمان و اسپانیا گفت: «شرایط زمانی و آب و هوایی برایم تغییر بزرگی است. به خصوص در تابستان. در اسپانیا شب‌ها خیلی طولانی‌تر است و مردم دیرتر به رستوران‌ها می‌آیند. به طور مثال اوایل که اینجا بودم ساعت ۲۰ به رستوران می‌رفتم خودم و اغلب تنها مشتری رستوران بودم و می‌دیدم مشتری دیگری نیست. معمولاً اولین مشتریان زمانی به رستوران‌ها می‌آمدند که من غذایم تمام شده بود!»

او در مورد حضور کارلو آنچلوتی در بایرن‌مونیخ و حالا در اسپانیا هم حرف زد: «آنچلوتی اسپانیایی را خیلی خوب حرف می‌زند. اما در بایرن هم که بود مشکلی نداشت چون همه حرف او را می‌فهمیدند. آنجا همه خوب انگلیسی حرف می‌زنند. او یک فرد درجه یک است و تجربیات فوق العاده‌ای دارد. عاشق کارش است و تلاش می‌کند همه ما را به پیشرفت برساند. چیزی که من را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد این است که او هنوز تا چه حد تشنه موفقیت است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: