کد خبر: ۹۰۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۱
مهاجم جوان تیم استقلال تهران می‌گوید برخلاف شایعات تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته است و وضعیت مشخصی ندارد.

آزادی: وضعیتم مشخص نیست ولی تصمیمی به جدایی ندارم/بازیکنی که ازنیمکت نشینی ناراحت نباشد بازیکن نیستبه گزارش خبرداغ، محمدرضا آزادی در گفتگو با ایلنا درخصوص شایعات پیرامون جدایی‌اش از استقلال گفت: من چنین تصمیمی مدنظرم نیست که بخواهم بگویم دنبال جدایی هستم یا نه. متنی که من گذاشتم هیچ ارتباطی به جدایی یا وضعیتم نداشت. چیزی که مدنظرم بوده در خصوص استقلال نبود و فقط متنی بود که در صفحه مجازی منتشر کرده‌ام.

او ادامه داد: در حال حاضر به جدایی فکر نمی‌کنم اما کدام بازیکن از نیمکت نشینی رضایت دارد که من هم راضی باشم؟ صد در صد بازیکنی که نیمکت نشین باشد و ناراحت نشود، بازیکن نیست.

مهاجم استقلال درباره دلایل نیمکت‌نشینی‌اش گفت: این تصمیم سرمربی است و قابل احترام است. برخی از بازیکنان هستند که سبک بازی‌شان مدنظر سلیقه سرمربی است و بازیکنانی که قطعا در تیم حضور دارند با تفکرات سرمربی یکسان هستند. این یعنی تفکرات سرمربی با فوتبال من یکی نیست.

او در پاسخ به این سوال که چرا با این وجود مجیدی خواستار جذب او بوده، گفت: بله، آقای مجیدی برای جذب من به باشگاه اصرار داشتند و اولین مهاجمی هم که جذب شد، من بودم ولی چیزی که فکر می‌کردیم نشد اما دوست داشتم که بازی کنم و تیم کمک کنم تا موجب خوشحالی هواداران باشم.

آزادی درمورد صدرنشینی استقلال در جدول رده بندی لیگ برتر گفت: ما خیلی خوشحالیم که استقلال در صدر جدول رده بندی است و به قهرمانی نزدیک می‌شود چون بالاخره من هم عضوی از این خانواده بزرگ استقلال هستم.

مهاجم جوان استقلال درباره اینکه آرزوی قهرمانی در آسیا را داشت و اکنون این تیم از مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان کنار گذاشته شده، گفت: این تقصیر افرادی بوده که در جلوگیری از آن از قبل کوتاهی کرده بودند، این برعهده من به عنوان بازیکن یا اعضای تیم نبود. مسلما تصمیم عجیب و تلخی بوده که روی روحیه و تمرکز بازیکنان هم اثر می‌گذارد.

او در پاسخ به این سوال که با این اوصاف تا پایان فصل در استقلال می‌ماند یا خیر هم گفت: واقعا وضعیتی درباره اینکه من بمانم یا بروم، مشخص نیست. شاید یکباره اتفاقی افتاد و جدا شدم یا در تیم ماندم و بازی کردم و گل زدم. خودم هم فعلا هیچ تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: