کد خبر: ۹۰۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۷
مدیرعامل اسبق استقلال گفت: ۸ میلیارد از استقلال طلب دارم و این رقم مربوط به دهه ۸۰ است.

فتح الله زاده: ۸ میلیارد از استقلال طلب دارمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی فتح الله زاده در برنامه در انتهای الوند که از شبکه دوم سیما پخش شد اظهار کرد: سال 87 در سالی که AFC الزام کرد باشگاه ها خصوصی شوند 2ونیم درصد از سهام واگذار شد.

وی ادامه داد: اگر این مهم اتفاق نمی افتاد همان سال حذف می شدیم و این کار درستی بود که علی ابادی انجام داد و 500 سهم از 100هزار سهم به اعضای هیات مدیره واگذار شد. باشگاه پرسپولیس نیز 3 درصد از سهامش به همین نحو واگذار شد.

مدیرعامل اسبق استقلال تاکید کرد: ایراد AFC این است که چرا الباقی سهام واگذار نشده است و حداقل 51 درصد باید سهام باشگاه ها واگذار شود. این سهام در اختیارم را هروقت بگویند به هواداران واگذار می کنم نه دولت.

فتح الله زاده توضیح داد: از استقلال حدود 8 میلیارد طلب از دهه 80 دارم. من نمی توانم علیه باشگاه شکایت کنم خونم ابی است و باید حساب ها را وزارت ورزش ببندد.

وی اظهار کرد: این واگذاری الزام AFC بوده و اشکالی ندارد. خانواده مرحوم پورحیدری نیز سهام دار هستند.

این مدیر فوتبالی توضیح داد: حذف ما از قصور مدیران گذشته است؟ 10 سال از مدیریت ما گذشته است. مشکلات ما برای دو سه سال اخیر است ما نمی‌توانیم مجمع را عوض کنیم اما وزارت ورزش می تواند.

فتح الله زاده گفت: همه در حذف استقلال و پرسپولیس مقصر هستند. 12 سال مدیرعامل بودم و از جام باشگاه ها حذف نشدیم و در ان زمان با عزیزمحمدی کمیته تشکیل دادیم و شسته رفته مدارک را به AFC می دادیم. از مدیران عامل سرخابی ها خواستم به AFC بروند. دوستان باید جا بی اندازند که دولت پولی به این دو باشگاه نمی دهد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: