کد خبر: ۹۰۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۶۳۹
بازیکن پدیده که در دیدار با پرسپولیس هم گل به خودی زد و هم اخراج شد حسابی سر و صدا به پا کرد.

زائر کاظمین: شرفم را زیر پا نمی‌گذارم/ سعید آقایی هم چندین بار مرتکب خطا شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، پدیده موفق به کسب یک امتیاز مقابل پرسپولیس شد و با توجه به وضعیت بحرانی  این تیم دارد کسب یک امتیاز مقابل حریفی بزرگ کار ارزشمندی است مسعود زائر کاظمین در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس باعث افتخار است ولی روز گذشته تقریباً روز خوب ما نبود و نیمه اول را بد شروع کردیم و یک گل به خودی هم زدیم ولی در ادامه خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و گل تساوی را به ثمر برسانیم.

او که در این بازی هم گل به خودی زد و هم اخراج شد در این باره ادامه داد: صحبت کردن در مورد داوری کار من نیست ولی در صحنه دوم آقای زاهدی فر اشتباه کرد چون من برخوردی با سعید آقایی نداشتم در صورتی که خود آقایی چندین خطا روی من و بازیکنان دیگر مرتکب شد ولی داور چشم‌پوشی کرد.

این بازیکن در مورد گل به خودی توضیح داد: من هرچه در توان داشتم پریدم که توپ را بزنم ولی نرسیدم فقط خواستم توپ را با سر بزنم که بیرون برود که متاسفانه درون دروازه خودمان رفت ولی هیچ قصدی در کار نبود و چند تا از پیچ ها زده بودند که این بازیکن از عمد این کار را کرده. من خودم و شرافتم این اجازه را نمی دهد این کارها را انجام بدهم. در فوتبال این اشتباهات پیش می آید و اینبار متاسفانه قسمت من شد.

زائرلکاظمین که از اخراجش ناراحت بود و دو بطری آب را به زمین پرا کرد و به یکی از آنها ضربه زد در این باره توضیح داد: کارت زرد اول و دوم واقعاً حق من نبود. حالا کارت اول را می گویم به دلیل بی‌احتیاطی گرفتم ولی دومی نه. چون خود بازیکنان پرسپولیس از این خطا ها در جریان بازی زیاد انجام دادند و من یک ضربه کوچک به توپ زدم و نیم متر هم از شروع مجدد این ورتر نیامدم که داور سریع به من کارت نشان داد. 

وی در مورد درگیری هایی که بعد از اخراجش در کنار خط به وجود آمد گفت: من اطلاعی ندارم چون سریع به رختکن رفتم. 

این بازیکن در مورد دیدار بعدی نظرش را اینگونه بیان کرد: با فولاد بازی داریم و تمام بازی ها از الان به بعد حکم فینال را برای ما دارد.باید برای بقا بجنگیم و صددرصد کار ما خیلی خیلی سخت است. امیدوارم بتوانیم سربلند از زمین بیرون بیاییم. تیم ما هیچ چیزی نسبت به تیم‌های دیگر کم ندارد ولی متاسفانه بعضی حواشی را برای ما ایجاد می‌کنند و طول می‌کشد که از لحاظ روحی برگردیم.

زائر کاظمین که به جز ۵ بازی اول در تمام بازی ها حضور داشت هیچ گاه به اندازه دیدار با پرسپولیس دیده نشده بود در این باره افزود: من راضی نیستم اینگونه دیده بشوم و اگر بعد از کار مثبت نامم سر صدا کند خیلی بهتر است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: