کد خبر: ۹۰۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
تعداد بازدید: ۲۸۷
سخنگوی اورژانس کشور گفت: وقوع سیلاب در مناطق جنوبی کشور طی چند روز گذشته سه کشته و هفت مصدوم برجا گذاشته است.

۳ فوتی و ۷ مصدوم در پی وقوع سیلاب در جنوب کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : سخنگوی اورژانس کشور گفت: وقوع سیلاب در مناطق جنوبی کشور طی چند روز گذشته سه کشته و هفت مصدوم برجا گذاشته است.

مجتبی خالدی افزود: طی چند روز گذشته بیشتر مناطق جنوبی کشور درگیر سیلاب و طوفان شده است، از این رو سازمان اورژانس کشور و دستگاه های بهداشت و درمان در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: شهرها و مناطقی از جمله در جنوب فارس، جنوب کرمان، هرمزگان و غرب سیستان و بلوچستان درگیر بارش های شدید بودند و اورژانس با همه توان در خدمت هموطنان است.

خالدی ادامه داد: تاکنون طبق آمارهای ارسالی از مراکز اورژانس کشور، سه نفر از هموطنان در پی سیلاب ها اخیر کشته و هفت نفر دیگر مصدوم شده اند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: همچنین بالگردها و آمبولانس های سازمان اورژانس کشور در مناطق سیل زده در آماده کامل به سر می برند تا در صورت هرگونه حادثه جوی به محل اعزام شوند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: