کد خبر: ۹۰۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۵۱۶
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج یک نفر به دار مجازات اعدام در زندان مرکزی این شهر خبر داد.

آویختن یک نفر به دار مجازات اعدام در یاسوجبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب یاسوج یک نفر به دار مجازات اعدام در زندان مرکزی این شهر خبر داد.

سید علی ملک حسینی گفت: سال گذشته شکایتی به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان آمد که حکایت از تجاوز به عنف یک خانم داشت.

وی افزود: با تحقیقات جامعی که انجام شد، این پرونده سریعاً در دادگاه کیفری یک استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: با شناسایی متهم پرونده و جری تشریفات قانونی و قضایی، دادنامه آن در سریعترین زمان ممکن صادر، و متهم به مجازات اعدام محکوم گردید.

این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: با اعتراض متهم به دادنامه صادره، پرونده امر در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی و دادنامه صادره از دادگاه کیفری یک استان مورد تأیید قرار گرفت و امروز صبح، در زندان مرکزی یاسوج، این مجرم به دار مجازات، آویخته شد.

ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این خصوص با اشاره به مراقبت خانواده ها در مراودات جوانان با اطرافیان، اظهار داشت: توصیه ام به همه ی هم استانی های عزیز، خصوصاً جوانان اعم از زن و مرد، به مراقبت در مراودات و رفتارهای شان است.

مدعی العموم مرکز استان در پایان ضمن هشدار به افراد هنجار شکن گفت: افرادی که هنجار شکنی می کنند و هنجارهای جامعه رادر نظر نمی گیرند و خدای نکرده دست به چنین اقداماتی می زنند، توصیه ام این است که، عاقبت و انتهای این مسیر را که دار مجازات است، ببینند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: