کد خبر: ۹۰۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۵
رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه سیلاب به ۴ هزار واحد مسکونی جنوب سیستان و بلوچستان آسیب زد، گفت: با پیگیری‌های رئیس‌جمهور امیدواریم ۶ماه آینده این واحدها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

سیلاب به ۴ هزار واحد مسکونی جنوب سیستان و بلوچستان آسیب زدرئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه سیلاب به ۴ هزار واحد مسکونی جنوب سیستان و بلوچستان آسیب زد، گفت: با پیگیری‌های رئیس‌جمهور امیدواریم ۶ماه آینده این واحدها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرداغ ، روابط عمومی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه سفر به چابهار و کُنارک گفت: 4 هزار واحد مسکونی در جنوب سیستان و بلوچستان در سیل و بارندگی‌ها آسیب دیده‌اند که 2 هزار و 150 واحد مسکونی نیازمند فوری نوسازی و 2 هزار واحد مسکونی هم به تعمیر و بهسازی نیاز دارند که با پیگیری‌های رئیس‌جمهور امیدواریم 6ماه آینده این واحدها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در روزهای گذشته تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی و ساخت مسکن مقاوم برای مردم سیستان و بلوچستان به ستادحوادث غیرمترقبه کشور منعکس و وزیر کشور مشکلات را به هیئت دولت منتقل کرد و در جلسه روز چهارشنبه به ریاست رییس جمهور، اعتبارات لازم تخصیص و قرار است به قید فوریت ساخت واحدهای مسکونی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده به زودی آغاز و با همکاری مردم و مسئولان و با توجه به حجم خسارت‌ها از سایر استان‌های کشور ماشین آلاتی فراخوان داده شده و عازم سیستان و بلوچستان هستند تا سریعتر کار آواربرداری آغاز و خانه‌ها در زمان تعیین شده ساخته شود.

نیکزاد افزود: بیشتر معابر شهر کنارک کم عرض بوده و نیازمند تعریض هستند و تردد در این معابر سخت است، برای تسریع در کار و بالا بردن کیفیت کار، مشاوران قوی دعوت کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: