کد خبر: ۹۰۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۴۵۸
ملی پوش کشتی فرنگی ایران درباره چرخه انتخابی و همچنین پیش بینی‌اش از قهرمان مسابقات لیگ برتر کشتی صحبت کرد.

علی اکبر یوسفی: فکر می‌کنم تیم‌مان قهرمان لیگ برتر می‌شود/ بعد از کسب طلای جهانی‌ام خیلی از من حمایت شدبه گزارش خبرداغ ؛ علی اکبر یوسفی دارنده مدال طلا سنگین وزن جهان درباره تصویب چرخه انتخابی کشتی فرنگی برای رقابت‌های آسیایی و همچنین جهانی سال2022 با خبرنگار ورزشی ایلنا گفتگو کرد.

یوسفی در واکنش به تصویب این چرخه از سوی فدراسون کشتی گفت: این یک تصمیم عادلانه و عدالت محور است که از سوی فدراسیون گرفته شده است و ما تابع تصمیمات فدراسیون هستیم. فکر می‌کنم با این چرخه حق کسی ضایع نشود و هر کشتی‌گیری که مدعی باشد در وزن خودش به رقابت می‌پردازد و در نهایت شایسته ترین‌ها از این چرخه عبور خواهند کرد و برای مسابقات آینده و تورنمنت‌های بین المللی انتخاب خواهند شد.

قهرمان سنگین وزن کشتی درباره آمادگی‌اش برای مسابقات لیگ برتر بیان کرد: بعد از مسابقات جهانی نروژ تا مدتی درگیر مراسمات، استقبال و کمی استراحت بودم و بعد از آن تمریناتم را به طور منظم آغاز کرده‌ام و درگیر کشتی‌ها شده‌ام. در اردوی لیگ آمل هستم و برای فولادین ذوب آمل کشتی می‌گیرم. انشاءالله که تیم‌مان قهرمان شود و خوشحالی به مردم شهر آمل برسد.

او در واکنش به قهرمان لیگ برتر کشتی افزود: فکر می‌کنم تیم‌مان شایستگی قهرمانی را داشته باشد. بچه‌ها و کادرفنی همگی خیلی تلاش کرده‌اند این مدت و امیدوارم تیم ذوب آمل به قهرمانی دست پیدا کند و مردم عزیز این شهر برای ساعاتی دلشان شاد شود.

یوسفی درواکنش به حمایت ها بعد کسب طلا جهانی گفت: حمایت‌ها بسیار زیاد بوده، مردم شهر من و مسئولان برعکس دیگر شهرها واقعا سنگ تمام گذاشتند و من را شرمنده محبت و لطف خودشان کرده‌اند امیدوارم لایق محبت‌هایشان باشم و بتوانم در میادین بین المللی و سایر مسابقات پرچم ایران را بالا ببرم و لبخند شادی را بر لبشان بیاورم. باید بگویم مسابقات جهانی امسال با سال‌های دیگر فرق داشت و مردم  یک شور و هیجان خاصی داشتند و علاقمندان به کشتی بیش از گذشته از کشتی‌گیران حمایت کردند که مطمئناً انگیزه مارا بیشتر می‌کند.

ملی پوش فرنگی کشورمان درباره تداوم قهرمانی‌اش بیان کرد: تمام سعی و تلاش هر کشتی گیری کسب مدال و عناوین قهرمانی است و من هم از این قضیه مستثنی نیستم و تمام هدف و تلاشم کسب مدال برای مردم عزیزم بوده و هست و شک نکنید تمام توانم را می‌گذارم تا در میادین پیش رو سربلند بیرون بیایم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: