کد خبر: ۹۰۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۳۰۳
سرمربی سابق ایران از جمله منتقدان فیفاست.

کارلوس کی‌روش دوباره جنجال کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش که این هفته ها زیاد در اخبار بوده، باز هم جنجال کرد. مصر امشب در عرب کاپ به مصاف اردن می رود. کی روش از برنامه ریزی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا بابت زمانبندی رقابت ها انتقاد کرد. او با تمسخر گفت: «اخبار را خواندم. به نظرم دوباره طوفانی بزرگ در راه است. فوتبال هر هفته برای ما مشکلات بزرگی ایجاد می کند. ما همیشه به دنبال راه حل هایی برای نجات پیدا کردن از این مشکلات هستیم. فیفا و کاف به نظرم نمی توانند امری ساده را بفهمند. بازیکنان ملی همان بازیکنان باشگاهی هستند!»

او اضافه کرد: «انسان از زمان تولد آرزوی پرواز کردن دارد. الان ما در فوتبال هم یک آرزوی جدید داریم و باید یک بازیکن همزمان در دو بازی حضور پیدا کند. باید این بازیکن یک پا و یک دستش را در یک بازی و پا و دست دیگرش را در بازی دیگر بگذارد. بازیکنان ما بال ندارند که پرواز کنند.»

باشگاه الاهلی مصر در جام باشگاه های فوتبال جهان به عنوان قهرمان آفریقا حضور دارد. چند بازیکن الاهلی ملی پوش است و بازی های این تیم باشگاهی بزرگ مصر با مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 تداخل دارد. به همین خاطر کی روش از مقابله با باشگاه الاهلی در این موضوع نگران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: