کد خبر: ۹۰۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۳۲۵
بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: در بازی مقابل پرسپولیس می‌توانستیم برنده باشیم، اما قسمت نبود.

شجاعیان: می‌توانستیم برنده باشیم/ از غیبت خودم در زمین حرص می‌خوردمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، داریوش شجاعیان پس از تساوی 2 بر 2 تیم فوتبال هوادار مقابل پرسپولیس درمورد این مسابقه اظهار داشت: ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم، چون دقیقه آخر گل خوردیم. روی یک اشتباه گل دریافت کردیم. می‌توانستیم این 3 امتیاز را بگیریم و خود را از ته جدول جدا کنیم.

وی با بیان اینکه قسمت نبود برنده باشیم، گفت: هوادار تیمم است و طبیعی است که روی سکوها حرص بخورم. کمی هم از غیبت خودم در زمین ناراحت بودم. دوست داشتم در زمین باشم تا بتوانم به تیمم کمک کنم. همین موجب شد تا بیشتر حرص بخورم.

بازیکن تیم فوتبال هوادار درمورد تلف کردن وقت توسط بازیکنان این تیم در جریان بازی، گفت: من صحنه‌ای ندیدم که بازیکنان وقت را تلف کنند. من در بدن سایر بازیکنان نیستم که بخواهم اظهارنظر کنم، چراکه شاید واقعاً آسیب دیده بودند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: