کد خبر: ۸۹۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۳۲۲
بادامچیان:
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: عضویت در پیمان شانگهای زمینه ساز گسترش اقتصادی، شکست تحریم های آمریکایی و باطل کننده تحلیل غلط اصلاح طلبان است.

دولت باید مراقب چهره‌هایی باشد که با نقاب حزب اللهی، به سوءاستفاده و اختلاس ادامه می‌دهندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای، اظهار داشت: عضویت در پیمان شانگهای زمینه ساز گسترش اقتصادی ایران در بازاری با ۳ میلیارد جمعیت با توانمندیها و نیازهای فراوان است.

بادامچیان گفت: این موفقیت دولت آیت الله رئیسی است و آن را به ایشان تبریک می گوییم و از اعضای محترم پیان شانگهای به ویژه روسای جمهور چین و روسیه که در تصویب عضویت ایران کوشا بودند تشکر داریم.

وی ادامه داد: عضویت ایران در این پیمان، شکستی برای آمریکا است و نشان می دهد که تحریم ها و قلدری های دولت های استکباری در برابر اراده مستقل ملت ها اثری ندارد و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین اظهار داشت: اصلاح طلبان و جریان غرب گرایی معتقد بودند که بدون برجام و پذیرش FATF و حل تحریم های آمریکا مسائلی از جمله عضویت ایران در شانگهای میسر نیست.

وی افزود: اکنون متوجه شده اند که تحلیل ها و نظرات آنها درباره غرب استعماری تا چه اندازه غلط بوده و هست و عضویت ایران در پیمان شانگهای باطل کننده نظریه واگرایی در برابر مستکبران غربی است.

بادامچیان اضافه کرد: تذکر من به اصلاح طلبان و جریانات دیگری که هنوز نگاه به غرب دارند این است که در افکار محافظه کارانه و غلط خود تجدیدنظر کنند و به امواج بلند انقلاب اسلامی بپیوندند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به سرعت گرفتن واکسیناسیون عمومی در برابر کرونا گفت: اقدام قاطعانه و مدبرانه آیت الله رئیسی در موضوع واکسن و چاره اندیشی برای مقابله با کرونا، که موجب کاهش فوتی ها و کاهش ابتلا به کرونا شده و می شود نشانه دیگری از سیاست مستقل و مقتدرانه است؛ زیرا در دولت قبل بهانه های غیر واقعی مشکل ساز شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه فروش سوخت به لبنان را برآمده از دیپلماسی مقتدرانه و مقاومت و به دور از انفعال در سیاست خارجی و شکستی سنگین برای آمریکا و غرب و همدستان خودفروخته به استکبار در منطقه دانست و گفت: این پیروزی به همت سید مقاومت سید حسننصرالله به دست آمد که این موفقیت و پیروزی را به دولت محترم، حزب الله لبنان و جناب سید حسن نصرالله و نیز ملت لبنان تبریک می گوییم.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو درباره ابلاغیه ۱۲ گانه رئیس جمهور در پیشگیری و مبارزه با فساد اداری و اقتصادی اظهار داشت: این اقدام و تعیین محورهای اساسی، بیانگر عزم و اراده دولت در براندازی فساد و ناهمواریهای جاری است.

وی افزود: این عزم و اراده در مرحله اول با سپردن مسوولیت به افراد پاک و صادق و امتحان داده در سلامت مالی و اداری میسر می شود .

وی اضافه کرد: دولت باید مراقب چهره های سوء استفاده گری باشد که به سرعت تغییر چهره می دهند و با نقاب حزب اللهی در سرپل ها قرار می گیرند و به سوء استفاده و اختلاس و دریافت حقوق نجومی به طور پنهانی ادامه می دهند.

بادامچیان ادامه داد: مرحله بعدی، رسیدگی دولت به دستگاهها و شرکت های دولتی و حسابرسی ها است که توسط عناصر آگاه و پاک باید انجام شود و ناهنجاریها شناسایی و چاره اندیشی شوند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: امیدواریم در تدوین بودجه ۱۴۰۱ دولت، کارشناسان و تجربه آموختگان در امر تحول بودجه و بودجه نویسی صحیح را به کار بگیرد تا بودجه با روش غلط قعلی تبدیل به بودجه رونق آور و سلامتی آور شود.

وی تصریح کرد: سلامت سازی اقتصاد و بودجه، نیاز به شناسایی دقیق درآمدها و هزینه ها، طرح و برنامه علمی کارآمد و به کارگیری نخبگان پاک و تجربه آموخته، متخصص، خردورز و مدبر دارد تا زمینه برای اقدام دقیق و قاطع دولت محترم مساعد شود.

بادامچیان از نمایندگان مجلس به ویژه یاران موتلفه در مجلس خواست دولت را در این زمینه ها یاری دهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه تاکید کرد ضرورت دارد قوه قضاییه نیز برنامه ضربتی برای اصلاح امور و ریشه کنی فساد و ترک فعل ها در نظر بگیرد.

بادامچیان همچنین از نمایندگان مجلس و دولت خواست در سیاستهای غلط که موجب نارضایتی مردم است تجدیدنظر کنند.

وی به عنوان نمونه به قانون چک اشاره کرد که علاوه بر مشکلات شدید اقتصادی و ایجاد موانع سنگین برای کسب و کار، نارضایتی مردم و نیز کارکنان بانک ها را در پی داشته است.

وی همچنین با اشاره به وام مسکن گفت: این وام نه تنها کمکی به خانه دار شدن جوانان نمی کند بلکه اقساط چند میلیونی و سود بازپرداخت آن عامل افزایش مشکلات است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، از دولت عراق خواست در راهپیمایی اربعین، برای مهمانان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تسهیلات ایجاد کند و از مقررات سخت صرفنظر نماید.

بادامچیان در پایان هفته دفاع مقدس را روح بلند امام خمینی (ره) و شهدا،به فرماندهی معظم کل قوا و ولی امر مسلمین و به جانبازان عزیز و آزادگان گرامی، همه رزمندگان اسلام ، ملت ایران و ملت های آزادیخواه تبریک گفت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: امروز شجره طیبه مقاومت و دفاع مقدس، بر منطقه و آزادیخواهان جهان سایه گسترده و استکبار نیز در حالت انفعالی توطئه های خودرا تجدید می کند و جنایت و خیانت ها را گسترش می دهد اما همه جا با شکست و بدنامی، خفت و خواری روبرو است و حرکت مقاومت اسلامی و انتفاضه اسلامی پیروز نهایی است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: