کد خبر: ۸۹۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۲۲۶
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز نیاز داریم از تک تک ارزشهای دوران دفاع مقدس پس از بازشناسی عمیق ریشه های آن برای خنثی کردن اقدامات ظالمانه ای که علیه ما از طرف مستکبران و طاغوتیان انجام می گیرد، استفاده کنیم.

نیاز داریم از تک تک ارزش‌های دوران دفاع مقدس استفاده کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید مصطفی میرسلیم در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به فرارسیدن سالروز دفاع مقدس، نوشت: ما امروز نیاز داریم از تک تک ارزش‌های دوران دفاع مقدس پس از بازشناسی عمیق ریشه های آن برای خنثی کردن اقدامات ظالمانه ای که علیه ما از طرف مستکبران و طاغوتیان انجام می گیرد، استفاده کنیم. روحیه حاکم بر آن اقدامات قطعاً نجات بخش ما است.

 روش انتقال آن روحیه ارزشمند وظیفه مهمی است که بر گردن همه ما سنگینی می‌کند. اگر در این زمینه موفق شویم، قادر خواهیم بود نقشه‌های شومی که علیه ما، وحدت ما، استقلال ما و ناباوری‌هایی که در برخی از مسئولان ما رخ نموده است و استهزا و تحقیر دشمنان و منافقان را بی‌اثر کنیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: