کد خبر: ۸۹۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۳۲۰
مدیرعامل سابق استقلال گفت:سوء مدیریت باعث شده تا زیان های زیادی به این تیم وارد شود.

واعظی آشتیانی:مدیران ارشد منصوب کننده مواخذه شوندبه گزارش خبرداغ ، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای این تیم از لحاظ مدیریتی اظهار داشت: در دهه 90 در بخش‌های مختلف این باشگاه افراد ناتوان در بحث مدیریت انتخاب و مشغول به کار شدند که متاسفانه در طول دوران کاری خود آسیب‌های جدی به این باشگاه وارد کردند و بدتر اینکه مدیران ارشد وزارت ورزش هم در این قبال اتفاقات سکوت کردند.

وی ادامه داد: وقتی هم که زیان‌های زیادی به بدنه باشگاه وارد می‌شود، مدیران بالادستی از مدیران می‌خواهند که استعفا بدهند بدون اینکه آنها را بازخواست و یا از آنها توضیحی بخواهند. به نظرم باید مدیران از زیرمجموعه خود بخواهند بابت آسیب‌های زیاد در ورزش پاسخگو باشند.

مدیرعامل سابق استقلال افزود: مدیران ارشد باید بگویند معیار انتخاب اینگونه مدیران چیست و دلیل انتخاب افرادی که دارای سوء مدیریت هستند چه چیزی است. به نظرم باید آنهایی که اینگونه مدیران را انتخاب می‌کنند مواخذه و مورد پرس و جو قرار بگیرند.

آشتیانی در خصوص مصاحبه‌ اخیر فکری در مورد فحاشی‌های فضای مجازی بیان داشت: به نظرم باید پلیس فتا پیگیر اتفاقات فضای مجازی باشد. وقتی برکناری یک مدیرعامل به این باور تبدیل می‌شود که سرمربی برای باشگاه تعیین تکلیف می‌کند باعث می‌شود که جوانان در فضای مجازی واکنش‌هایی را داشته باشند.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه چه کسی در این برهه باید مدیرعامل این باشگاه شود، گفت: بارها در این خصوص گفته‌ام باید مدیرانی را به این باشگاه بیاورند که سابقه مدیریتی خوبی داشته باشند تا بتوانند کار درست را انجام دهند. وقتی مدیران ناکارآمد به این باشگاه می‌آیند نتیجه این می‌شود که استقلال چندین سال است که نتوانسته در لیگ برتر به قهرمانی برسد.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: