کد خبر: ۸۸۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۳۰۲
مدیرعامل شرکت زغالسنگ کرمان با حضور در بین شوراهای کارگری معادن و کارخانه زغالشویی زرند به بیان مشکلات کارگران عزیز پرداخته و نسبت به رفع این مشکلات پیشنهادات لازم را ارائه داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد حامی کارگران استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی شرکت معادن زغالسنگ کرمان اعضای شورای کارگری معادن در این جلسه تنها درخواست خود از مدیریت شرکت را تعیین تکلیف نوع قراردادهای خود عنوان دانسته و درخواست رسیدگی به این مشکل را داشتند.

دکتر نیک طبع ضمن تببین انواع قراردادها و توضیحات کافی در خصوص آیتم های موجود در انواع قراردادها ، امنیت شغلی کارگران را فصل الخطاب خود دانست و افزود طبق ماده ۷ قانون کار مستمر بودن عزیزان در معادن نقطه عطف رفع مشکل قراردادها می باشد.

وی ضمن تشکر از دلسوزی و همراهی مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی فولاد عنوان داشت الحمدالله دکتر مسرور محکم و استوار حامی کارگران عزیز بوده و همیشه بر خدمت رسانی به قشر عزیز کارگر تاکید می کند .

نیک طبع عظمت و اقتدار بوجود آمده در شرکت را مرهون تلاش های مستمر کارگران ، کارشناسان و مدیران عزیز برشمرد و افزود با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و حمایت همه جانبه معظم له از کارگران عزیز و همچنین نامگذاری سال جدید بعنوان تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سرلوحه قرار دادن فرمایش رهبر عزیزمان را وظیفه همگان دانست.

وی در این نشست صمیمانه اطمینان خاطر کافی جهت امنیت شغلی کارگران عزیز را به شوراهای کارگری داده و عنوان داشت قطعا کارگران عزیزی که مشغول به فعالیت در مجموعه زغالسنگ کرمان هستند طبق قوانین تا بازنشستگی در امنیت شغلی کامل ادامه کار خواهند داد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: