کد خبر: ۸۸۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
تعداد بازدید: ۲۱۱
مدیرعامل شرکت زغالسنگ کرمان با اعضای شورای کارگری معادن و کارخانه های زغالشویی دیدار و گفتگو کرد.

تولید شرکت زغالسنگ کرمان در سال جاری باید افزایش چشمگیری داشته باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی شرکت معادن زغالسنگ کرمان ، دکتر نیک طبع وظیفه اصلی شوراها را ایجاد اتحاد و همیاری در راستای اهداف عالیه شرکت دانست .

وی با اشاره به شایسته سالاری در مجموعه افزود فصل الخطاب همه فرموده رهبر عزیزمان در نامگذاری سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها می باشد و همه وظیفه داریم با تمام تلاش و در هر جایگاهی که باشیم در همین مسیر گام برداریم .

نیک طبع عظمت و اقتدار بوجود آمده در شرکت معادن زغالسنگ کرمان را مرهون زحمات شبانه روزی کارگران و مدیران این مجموعه دانست.

وی افزود: تولید سال ۱۳۹۹ رضایت بخش بود ولی قطعا انتظاربیشتری در این مقوله بود که باید همگان تلاش کنیم با توجه به حضور جناب آقای مهندس رنجبر بعنوان معاونت بهره برداری شرکت که تجربه مدیریت در تمامی معادن شرکت را داشته اند در سال جدید رونق و افزایش چشمگیری داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: