کد خبر: ۸۸۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۳۹۷
یکی از اینفلوئنسرها و خبرنگاران مطرح سعودی در فضای مجازی با انتشار پستی از بازیکنان باشگاه الاهلی خواست تا در جدال برابر استقلال «مهدی قایدی» را مصدوم و از جریان بازی خارج کنند. «سعد الحارثی» در توییتی نوشت: بازیکنان الاهلی در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی فردا(سه‌شنبه) مقابل استقلال تهران باید روی مصدوم کردن مهدی قایدی و خارج کردن وی از زمین بازی کار کنند؛ با این کار الاهلی تا اندازه زیادی آرامش خواهد یافت و به امید خدا صعود خواهیم کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: یکی از اینفلوئنسرها و خبرنگاران مطرح سعودی در فضای مجازی با انتشار پستی از بازیکنان باشگاه الاهلی خواست تا در جدال برابر استقلال «مهدی قایدی» را مصدوم و از جریان بازی خارج کنند.

«سعد الحارثی» در توییتی نوشت: بازیکنان الاهلی در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی فردا(سه‌شنبه) مقابل استقلال تهران باید روی مصدوم کردن مهدی قایدی و خارج کردن وی از زمین بازی کار کنند؛ با این کار الاهلی تا اندازه زیادی آرامش خواهد یافت و به امید خدا صعود خواهیم کرد.

خالی از لطف نیست که بدانیم الحارثی در فصل گذشته و بدنبال محرومیت ۶ ماهه عیسی آل‌کثیر توسط ای‌اف‌سی به دلیل خوشحالی بعد از گلی که به زعم کمیته اخلاق این نهاد نژادپرستانه تشخیص داده شد و بازی برابر النصر دیگر تیم عربستان را در نیمه نهایی از دست داد، در توییتی از مظلومیت باشگاه پرسپولیس دفاع کرده بود.

تیم‌های استقلال و الاهلی عربستان فردا در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم، برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

آبی‌های تهران هم‌اکنون با ۷ امتیاز بعد از الدحیل ۸ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در رتبه دوم جدول چهار تیمی این گروه قرار دارد؛ الشرطه عراق نیز دیگر تیم حاضر در این گروه در مکان چهارم جای دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: