کد خبر: ۸۸۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
تعداد بازدید: ۴۲۹
تیم فوتبال الوحده ۱۰ امتیازی شد و ضمن اینکه خودش را مدعی صدرنشینی کرد، امید الریان و گوآ برای کسب عنوان دوم را از بین برد.

صدرنشینی پرسپولیس به خطر افتادبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: تیم فوتبال الوحده 10 امتیازی شد و ضمن اینکه خودش را مدعی صدرنشینی کرد، امید الریان و گوآ برای کسب عنوان دوم را از بین برد.

پرسپولیس که روند بسیار خوبی در رقابت های آسیایی داشت و با چهار پیروزی و 10 گل به دیدار هفته پنجم رسیده بود، سرانجام در این هفته با گل زودهنگامی که در ثانیه های ابتدایی بازی دریافت کرد، سه امتیاز بازی را به شاگردان تن کاته واگذار کرد و حالا در صورتی که سرخپوشان در بازی آخر مقابل الریان شکست بخورند، الوحده با پیروزی مقابل گوآ می تواند صدرنشین مسابقات شود و بدون اما و اگر به مرحله بعدی راه پیدا کند. در حال حاضر پرسپولیس با 12 امتیاز همچنان صدرنشین گروه پنجم مسابقات است ولی نفس الوحده را با 10 امتیاز در یک قدمی خود احساس می کند.

در سوی دیگر این گروه دو تیم گوآ و الریان از ساعت 21:30 دقیقه به مصاف هم می روند؛ دو تیمی که به ترتیب با 1 و 2 امتیاز رتبه های سوم و چهارم جدول رده بندی را در اختیار دارند. در واقع نتیجه ای که پرسپولیس کسب کرد، به نوعی به سایر تیم های حاضر در مسابقات نیز ضربه زد و شانس الریان و گوآ برای کسب رتبه دوم را بسیار سخت کرد.

حالا الریان دیگر به هیچ عنوان دیگر شانس کسب رتبه دومی را حتی در صورت پیروزی در دو مسابقه پیش رو در اختیار ندارد و شرایط گوآی 2 امتیازی هم بهتر نیست.

دو بازی هفته ششم رقابت های گروه پنجم روز 9ام اردیبهشت ماه برگزار می شود و ابتدا از ساعت 19:30 دقیقه پرسپولیس به مصاف الریان می رود و سپس گوآ از ساعت 21:30 دقیقه مقابل الوحده قرار می گیرد.

صدرنشینی پرسپولیس به خطر افتاد

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: