کد خبر: ۸۸۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۳۷۶
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل دفاعی استقلال این است که بازیکنان در دفاع تمرکز نداشته و در ضربات شروع مجدد به خوبی یارگیری نمی‌کنند.

مدافعان استقلال یارگیری نمی‌کنند/ مجیدی نباید بی‌گدار به آب بزندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، جعفر مختاری‌فر کاپیتان سابق تیم استقلال در خصوص دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل الاهلی اظهار کرد: تکرار مکررات است اگر از اهمیت و حساسیت بازی بگوییم. شرایط جدولی به گونه‌ای است که این بازی برای هر دو تیم بسیار حساس است. نه تنها برای خود استقلال و الاهلی، بلکه نتیجه این بازی برای الدحیل هم حائز اهمیت است.

وی افزود: می‌شود از این بازی به عنوان بازی مرگ و زندگی یاد کرد، چون تیم بازنده تقریباً شانس صعودش را حتی به عنوان تیم دوم از دست می‌دهد.

هافبک و مهاجم پیشین آبی پوشان تاکید کرد: استقلال در این بازی‌ها خیلی خوب شروع کرد و فکر می‌کنم علیرغم شکست سنگینی که از الدحیل تحمل کرد، هنوز هم به خاطر بازی‌های تهاجمی و تماشاگر پسندی که ارائه داد در بین تعقیب کنندگان لیگ قهرمانان در بین سایر کشورها هم طرفدار پیدا کرده باشد. لذا واقعاً حیف است از این مرحله صعود نکند و حتی حیف است که نتواند تا فینال آسیا بالا برود.

مختاری‌فر تصریح کرد: آبی پوشان در فاز تهاجمی خیلی خوب و در فاز تدافعی ضعیف هستند. من گفتم در فاز تهاجمی و نگفتم مهاجمان خوب هستند. چون می‌بینید که در فاز تهاجمی به جز مهاجمان هافبک‌ها و مدافعان هم گل می‌زنند و گل می‌سازند. محمد نادری دفاع چپ استقلال ۲ گله است و وریا غفوری در همین بازی آخر یک پاس گل و یک پاس پنالتی داد. اما در مقابل این تیم در فاز تدافعی مشکل دارد.

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: وقتی می‌گویم در فاز تدافعی، باز هم منظورم همه بازیکنان در فاز دفاعی، به ویژه مدافعان میانی است که باید در هنگام حملات تیم حریف، رهبری تیم در دفاع را برعهده بگیرند.

وی بیان داشت: عمده مشکل استقلال در فاز دفاعی این است که بازیکنان یا به طور کلی یارگیری نمی‌کنند و یا در یارگیری سختگیری نمی‌کنند. به خصوص در ضربات شروع مجدد که مهاجمان حریف به راحتی، بدون دردسر و بدون مزاحمت ضربات خودشان را در بین مدافعان ما می‌زنند.

ملی پوش پیشین آبی پوشان تاکید کرد: فوتبال فقط این نیست که در حمله خیلی خوب باشیم و در دفاع ضعیف. نیاز تیمی که مدعی قهرمانی در یک تورنمنت است، بالانس بودن حمله و دفاع است. وگرنه می‌شود بازی با الدحیل که هرچی بزنید، می‌خورید و نهایتاً هم نمی‌توان نتیجه گرفت.

مختاری فر خاطرنشان ساخت: در این مقطع که نمی‌توان بازیکن جدید به خدمت گرفت تا نقاط ضعف خط دفاعی ترمیم شود، لذا باید همین بازیکنان فعلی نقاط ضعف شان را برطرف کنند. مجیدی باید به بازیکنانش تاکید کند حتی یک لحظه از یار خود غافل نشوند. در ضربات شروع مجدد هم هافبک‌ها و مهاجمان باید به کمک تیم آمده تا تدابیر دفاعی به خوبی رعایت شود.

بازیکن پیشین استقلال گفت: این بازی همانطور که گفتم بازی مرگ و زندگی است و مجیدی نباید مثل دیدار اول مقابل الدحیل بی گدار به آب بزند. باید مثل بازی قبلی با همین الاهلی، فوتبالی با حوصله و با برنامه انجام داد و برای گل زدن عجله نکرد. دنبال کردن کار با صبر و حوصله ضامن پیروزی آبی پوشان و صعود به مرحله بعدی مسابقات است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحیم سلطانی از خوزستان،شهرستان گتوند
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
آقای مختاریفر بخدا جای خودت در تیم خالیه،چقدر در استقلال زیبا و با قدرت و تعصب بازی میکردی ،من اون موقع زیر ده سال سن داشتم ولی تمام بازیها رو به عشق شما و رضا نعلچگر و برادران بیانی نگاه میکردم ،ولی از اینکه زمونه باهات نساخت خیلی ناراحتم و میدونم به تنهایی در مغازه ای در کرج زندگی میکنی واقعا باعث تاسف هست که شماها جایی در این فوتبال ندارین ، قهرمانی و نایب قهرمانی استقلال در قاره کهن با حضور شما رو هرگز فراموش نمیکنم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: