کد خبر: ۸۸۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۵
قرعه کشی مسابقات فوتسال انتخابی جام جهانی در قاره آسیا امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.

قرعه کشی فوتسال انتخابی جام جهانی در AFC برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال در کشور لیتوانی صاحب پنج سهمیه است.

از آنجا که مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۰ حکم انتخابی جام جهانی داشت ولی این رقابت‌ها لغو شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا شیوه جدیدی را برای معرفی پنج نماینده خود به فیفا در پیش گرفت.

AFC بر اساس امتیاز و رده بندی تیم‌ها در دوره‌های گذشته اعلام کرد ایران، ژاپن و ازبکستان به صورت مستقیم راهی جام جهانی فوتسال شده‌اند.

تعیین دو سهمیه دیگر آسیا از بین تیم‌های ویتنام، تایلند، عراق و لبنان صورت می‌گیرد. به این صورت که هر تیم یک بازی رفت و برگشت انجام می‌دهد و برنده راهی جام جهانی خواهد شد.

قرعه کشی این دیدارهای انتخابی امروز سه شنبه در مقر کنفدراسیون آسیا برگزار شد که تیم تایلند به عراق خورد و تیم ویتنام هم باید به مصاف لبنان برود.

بازی‌های رفت روز ۲۰ و بازی‌های برگشت روز ۲۵ می (۳۰ اردیبهشت و ۴ خرداد) برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: