کد خبر: ۸۸۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۳۵۵
کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: نقطه ضعف استقلال در آسیا در خط دفاعی این تیم است که برای نتیجه گیری باید برطرف شود.

مدافعان استقلال خوب جاگیری نمی‌کنند/لیگ باتورنمنت آسیایی فرق داردبه گزارش خبرداغ، مهدی پاشازاده کاپیتان و مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در استقلال همه چیز خوب است به جز خط دفاع. یعنی خط دفاعی تبدیل به نقطه ضعف این تیم شده و واقعاً حیف است تیمی که تا این میزان خوب و روان بازی می‌کند و به این راحتی گل می‌زند، راحت گل بخورد و امتیازاتی از دست بدهد.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: مدافعان استقلال نفر به نفر خیلی خوب هستند. اصلاً بهتر از اینها کی هست؟ مگر بهتر از این مدافعان هم داریم؟ اما وقتی کنار هم قرار می‌گیرند به اوج ناهماهنگی می‌رسند.

وی افزود: مدافعان نفر به نفر خوب  این ناهماهنگی بین آنهاست که تبدیل به معضل شده. همین ناهماهنگی باعث شده جاگیری مناسبی نداشته باشند و برای همین مهاجمان تیم مقابل به راحتی در بین آنها صاحب توپ شده و بعضاً گل می‌زنند.

پاشازاده گفت: با اینکه استقلال در لیگ شرایط خوبی در دفاع دارد و یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را دارد، اما در آسیا نقاط ضعف خط دفاعی این تیم بروز کرد. دلیل آن هم این است که ما در فوتبال ایران مهاجمان خوبی نداریم و خط دفاعی استقلال در آسیا مقابل مهاجمانی که کلاس شان فراتر از آسیاست کم می‌آورند.

کاپیتان سابق آبی پوشان تصریح کرد: این بازی (الاهلی)، گردنه سخت صعود از این گروه برای استقلال است که باید به سلامتی از این گردنه سخت عبور کند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نتیجه بازی قبلی دو تیم که پیروزی ۵ بر ۲ برای آبی پوشان بود، بیان داشت: نتیجه بازی قبلی در این بازی مثل شمشیر دو لبه است. از یک سو ممکن است عربستانی‌ها با انگیزه زیاد و هیجانی برای جبران آن نتیجه بیایند و حتی در این راه از امتیازات میزبانی شان هم استفاده کنند، از سوی دیگر ممکن است آنها با ترس از استقلال به زمین بیایند و این ترس باعث استرس و از دست رفتن تمرکز آنها شود.

پاشازاده در خاتمه گفت: رمز پیروزی استقلال در این بازی زدن گل زودهنگام است. با توجه به نتیجه بازی اول دو تیم، یک گل زودهنگام می‌تواند ترس را در ناخودآگاه بازیکنان تیم الاهلی بارور کرده و آن حالت دومی پیش آید که قبلاً اشاره کردم. یعنی از بین رفتن تمرکز و زمینه یک شکست دیگر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: