کد خبر: ۸۷۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۶
​معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اصفهان:
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشستی با رئیس بازرگانی استان اصفهان به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع مسئولیت اجتماعی با ادبیات اقتصادی پرداختند.
بزرگترین موسسات خیریه مربوط به کشورهایی است که نظام مالیاتی قوی دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان، حجت میرزایی در این نشست با اشاره به تجارب کشورهای دیگر در خصوص نظام مالیاتی نظام مند گفت: بزرگترین موسسات خیریه مربوط به کشورهایی است که نظام مالیاتی قوی دارند و از هر منبعی که درآمد داشته باشند مالیات بر در آمد و جریان وجوه و درآمدها و هزینه خانوار ها کاملاً شفاف است.

 وی گفت: اگر نظام مالیاتی  توانمند باشد  پرداختن به مصادیق مسئولیت های اجتماعی نظیر ارتقا  مهارت نیروی انسانی، حفظ میراث فرهنگی ، کمک به شادابی جامعه و حوزه پزشکی و حفظ محیط زیست  به خوبی انجام خواهد شد.
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سابقه تاریخی استان در کارهای خیرخواهانه  به انجام فعالیت های  شفاف تأکید کرد و افزود: این اقدامات باید دارای نظام حسابرسی و حسابداری بوده و حتی پاسخگو بودن  افرادی که  کمک دریافت می کنند نیز باید در این سازو کار تعریف شود.
میزرایی  با بیان این که  فرصت های اشتغالزایی و سرمایه گذاری  خوبی در استان اصفهان وجود دارد ، اظهارکرد: توجه به ظرفیت های  شرق استان  و جایگزینی کشت های پرآب به کشت های کم آب بر و توسعه بوم گردی  و استفاده از روش های  نوین کشاورزی و دامداری در غرب استان از اهمیت بالایی برخوردار است .
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون،  کار و رفاه اجتماعی  گفت: اتاق بازرگانی استان اصفهان "نظام نامه مسئولیت اجتماعی را  برای بهره برداری" حداکثری از ظرفیت  شرکت های شستا تنظیم و  ارائه کند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: