کد خبر: ۸۷۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۶۵۸
درحالی که به نظر می رسد مسیر بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس هموار است اما مانع بزرگی بر سر حضور دوباره او در جمع سرخ پوشان وجود دارد.

مانع بزرگ بر سر انتقال ترابی به پرسپولیس!به گزارش خبرداغ ، درحالی که به نظر می رسد مسیر بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس هموار است اما مانع بزرگی بر سر حضور دوباره او در جمع سرخ پوشان وجود دارد.

 

با توجه به برخی اخبار به نظر می رسد مهدی ترابی بار دیگر همکاری جدیدی با هم داشته باشند اما این انتقال حداقل تا نیم فصل مقدور نیست.

 

با توجه به لیست پرسپولیس و محدودیت ها تا زمان نقل و انتقالات نیم فصل، پرسپولیس تا نقل و انتقالات نیم فصل ایران نمی تواند ترابی را جذب کند و اگر طرفین برای همکاری دوباره به توافق برسند، حداقل باید تا نیم فصل برای پرسپولیسی شدن دوباره شماره 9 سابق سرخ ها صبر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: