کد خبر: ۸۷۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۳۱۶
یشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در مجموع بهتر از تراکتور و شایسته پیروزی بود اما همچنان این تیم در برخی نقاط زمین نیاز به تقویت دارد.

قلب دفاع استقلال هنوز ضعف دارد/ «میلیچ» را برگردانیدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و تراکتور در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام به مصاف هم رفتند که شاگردان محمود فکری در استقلال توانستند با ارائه یک بازی برتر، میزبان خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند.

رضا رجبی مدافع پیشین استقلال در خصوص این بازی به خبرنگار مهر گفت: در وهله اول به هر دو تیم تبریک می‌گویم که با ارائه فوتبالی سالم و جوانمردانه به دور از حواشی به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی بودند. در این میان زور استقلال به حریف خود رسید و بهتر از فرصت‌های پیش آمده استفاده کرد تا تیم پیروز این میدان شود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: در این دیدار خط حمله استقلال فوق‌العاده بود و هر ۳ گل بازی حاصل تلاش مهاجمان بود و توسط خود آنها به ثمر رسید. با عملکردی که مهاجمان در این بازی داشتند، بعید می‌دانم فکری در بازی‌های بعدی تغییری در این ترکیب ایجاد کند.

وی اضافه کرد: با تغییرات اندکی که در خط میانی ایجاد شده بود، این منطقه از زمین نسبت به بازی‌های قبلی عملکرد بهتری داشت. از نظر من حضور شجاعیان در ترکیب خط میانی باعث شد تا هم ضریب جنگندگی در این بازی افزایش پیدا کند و هم بازی‌سازی بهتری از خط میانی شاهد بودیم. نقطه اوج این اتفاق هم صحنه منتهی به گل سوم تیم بود که شجاعیان با تلاش انفرادی در میانه زمین توپ‌گیری کرد، سپس بین چند بازیکن حریف اقدام به حفظ توپ کرد و بعد از آن با بازی‌سازی خوب خودش پایه گذار گل سوم شد.

مدافع پیشین آبی پوشان سپس بیان داشت: اما نقطه ضعف و عدم هماهنگی در خط دفاعی و به خصوص در قلب دفاع همچنان به چشم می‌آید. ما اوج این عدم هماهنگی را مقابل پرسپولیس دیدیم و با اینکه تغییراتی در این منطقه ایجاد شده بود اما این مشکل مقابل تراکتور همچنان وجود داشت.

رجبی تصریح کرد: کادر فنی استقلال باید روی خط دفاعی و به خصوص قلب خط دفاعی تیم کار کند؛ چرا که قطعاً با عدم رفع اشکال ممکن است مقابل تیم‌های دیگری که خط حمله خطرناکی دارند دچار مشکل شویم. ما این مشکل را از هفته‌های اول مقابل فولاد دیدیم و تا امروز ادامه دارد.

پیشکسوت آبی پوشان سپس به غیبت میلیچ اشاره کرد و گفت: واقعاً نمی‌دانم مشکل چیست، اما این را می‌دانم که استقلال امروز بیشتر از هر زمان دیگری به بازیکنی مثل میلیچ نیاز دارد. او یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای و با کیفیت است که در این مقطع می‌تواند با حضورش در کنار تیم به ارتقای سطح کیفی کمک کند.

وی تصریح کرد: ما هنوز در دفاع چپ دچار مشکل هستیم و به نظر من بهترین گزینه برای قرار گرفتن در این پست خود میلیچ است. وقتی او بازیکن استقلال است، با او قرارداد دارند و اول و آخر باید پولش را بدهند، چرا طوری رفتار می‌شود که از وجود او استفاده نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: