کد خبر: ۸۷۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۵۳۷
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بابت انتشار ویدئوی جنجالی‌اش از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

آقای رئیس در آستانه اخراج از پرسپولیس عذرخواهی کرد!به گزارش خبرداغ به نقل ازمهر، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا صحبت‌های جنجالی را علیه یحیی گل محمدی سرمربی و برخی بازیکنان این تیم نظیر شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی انجام داد.

این صحبت‌ها با انتشار فایل ویدئویی آن و بازتاب گسترده، باعث ناراحتی شدید هواداران و اعضای تیم شد تا رسول پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا دهد.

با این حال وی در قامت رئیس هیات مدیره باشگاه باقی ماند و یحیی گل محمدی پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی ۹۴ پایتخت، به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش اولتیماتوم داد رسول پناه را ظرف ۴۸ ساعت برکنار کند.

اتفاقی که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش آن را رقم نزد اما رسول پناه را مجاب کرد پس از گذشت یک هفته از هواداران پرسپولیس عذر خواهی کند.

از قرار معلوم رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که تاکنون راضی به کناره گیری از سمتش نشده است در آستانه برکناری قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد خبر مبنی بر اخراج وی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باعث شده است تا رسول پناه اقدام به عذرخواهی از هواداران در فضای مجازی کند اما پیگیری‌های خبرنگار مهر، نشان می‌دهد جدایی رسول پناه از پرسپولیس قطعی است و وی چاره‌ای جز ترک صندلی جنجالی خود در این باشگاه ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: