کد خبر: ۸۷۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۳۰۶
شیخ دیاباته مهاجم آبی پوشان سرانجام مقابل تراکتور گلزنی کرد تا یکی از ارکان پیروزی بخش آبی پوشان در این بازی مهم باشد.

دیاباته چطور خودش را به ترکیب ثابت استقلال تحمیل می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، شیخ دیاباته مهاجم بلند قامت آبی پوشان و آقای گل فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر سرانجام در هفته یازدهم برای آبی پوشان گلزنی کرد. وی در این بازی با زدن ۲ گل بهترین بازیکن میدان شد تا باز هم در تبریز مقابل تراکتور یک چهره شاخص باشد.

با اینکه در دو سه بازی اخیر دیاباته فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بود، اما موفق به گلزنی نشده بود و درست در روزی برای آبی پوشان گل زد که از ابتدا در ترکیب ثابت قرار گرفت تا این فرضیه که او بازیکنی است که با حضور در ترکیب ثابت قدرت گلزنی اش بیشتر می‌شود، به اثبات رسد.

دیاباته فصل گذشته هم معمولاً در دیدارهایی موفق به گلزنی می‌شد که از ابتدا وارد بازی می‌شد و توام شدن حضورش در ترکیب ثابت و گلزنی در تبریز نیز این فرضیه را به اثبات رساند.

تیم استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل تراکتور تبریز در حالی به برتری ۳ بر یک رسید که زننده ۲ گل از این ۳ گل، شیخ دیاباته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: