کد خبر: ۸۷۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۴۵
پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان یک بازی بدون عیب و نقص را مقابل تراکتور به نمایش گذاشت و توانست سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

کاظمی: استقلال بدون عیب و نقص بودبه گزارش خبرداغ ، پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان یک بازی بدون عیب و نقص را مقابل تراکتور به نمایش گذاشت و توانست سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

 

حسین کاظمی اظهار داشت: یکی از اتفاقات مثبت بازی استقلال فضاسازی و استفاده از تمام نقاط زمین بود و بازیکنان استقلال به بهترین شکل ممکن توپ‌گیری و پاسکاری را انجام دادند.


پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:شیخ‌ دیاباته بار دیگر توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشت و ثابت کرد اگر در بهترین شرایط قرار داشته باشد هیچ خط دفاعی قادر به کنترل او نیست.


کاظمی تصریح کرد: مهدی ‌قایدی در حال حاضر بهترین فوتبالیست ایران است و به طور حتم در ادامه فصل برای استقلال گل‌های بیشتری را به ثمر خواهد رساند.


وی تاکید کرد: استقلال در صدر جدول قرار گرفته است و در لیگ بیستم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود، این تیمی که در تبریز شاهد آن بودیم برای کسب جام دست به هر کاری خواهد زد و شایسته این عنوان با ارزش است.


بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: محمود فکری بهترین نتایج را با استقلال گرفته است و همه وظیفه دارند از او حمایت کنند. اینکه استقلال با وی در رتبه اول جدول است با هدایت وی صورت گرفته است.


تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، در دیداری خارج از خانه مقابل تراکتور تبریز به برتری سه بر یک رسید و به صدر جدول رسید.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: