کد خبر: ۸۷۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
تعداد بازدید: ۴۲۶
کارشناس داوری دلیل این که بازیکن استقلال به خاطر خطا روی مهاجم پرسپولیس کارت قرمز دریافت نکرد را اعلام کرد.

چرا بازیکن استقلال در صحنه تک به تک کارت قرمز نگرفت؟به گزارش خبرداغ ، کارشناس داوری دلیل این که بازیکن استقلال به خاطر خطا روی مهاجم پرسپولیس کارت قرمز دریافت نکرد را اعلام کرد.

 

در دقیقه ۶۸ دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس مهدی عبدی با توپ ربایی از بازیکنان استقلال از عارف غلامی پیش افتاد و در مسیر تک به تک با رشید مظاهری قرار گرفت اما غلامی روی او مرتکب خطا شد که رضا کرمانشاهی به غلامی کارت زرد نشان داد. این در حالی بود که پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند باید از کارت قرمز استفاده می‌کرد.


هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این صحنه گفت: در این موقعیت اگر سه فاکتور همزمان وجود داشت منجر به کارت قرمز می‌شد؛ اول اینکه بازیکن حریف یعنی پرسپولیس صاحب توپ باشد که در اینجا بود، دوم اینکه مسیر حرمت به طرف دروازه باشد که در اینجا بود و سوم اینکه در فاصله مناسبی تا دروازه برای گلزنی باشد که در اینجا بازیکن پرسپولیس این فاصله را نداشت و به همین دلیل دادن کارت قرمز درست نبود.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: