کد خبر: ۸۷۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۳
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من قدرت تیمی‌مان را بالا می‌دیدم که پیش بینی کرده بودیم پیروز می‌شویم، اما به هر حال روز بازیکنان نبود و از عملکردشان راضی نیستم.

عبدیان: با شکوری قهر نیستمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من قدرت تیمی‌مان را بالا می‌دیدم که پیش بینی کرده بودیم پیروز می‌شویم اما به هر حال روز بازیکنان نبود و از عملکردشان راضی نیستم.

مهدی عبدیان پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که از عملکرد استقلال در این بازی راضی بودید یا خیر؟ اظهار کرد: خیر. بازی است دیگر و یک وقت‌هایی هم ممکن است کار گره بخورد. گاهی وقت‌ها یک اتفاقی میفتد که بازی گره بخورد.

او درباره خوش و بش با ابراهیم شکوری گفت: مگر چه ایرادی دارد؟ ما باهم قهر نبودیم که آشتی کنیم. او درباره داوری صحبت کرد و من هم جوابش را دادم و مشکل خاصی نبود.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در رابطه با داوری عنوان کرد: من از داوری راضی نبودم اما کارشناسان باید نظر دهند.

او اضافه کرد: من قدرت تیمی‌مان را بالا می‌دیدم که پیش بینی کرده بودیم پیروز می‌شویم اما به هر حال روز بازیکنان نبود. هر کسی طرفدار یک تیمی است و پیش بینی می‌کند.

عبدیان در پاسخ به این سوال که برای این تساوی به بازیکنان‌تان پاداش می‌دهید؟ گفت: تساوی برای ما پاداشی ندارد و فقط با برد پاداش داده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: