کد خبر: ۸۷۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۰
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات سرمربی استقلال گفت: در انتهای مسابقات لیگ جام می‌دهند نه الان.

شاهرودی به فکری: الان جام نمی‌دهند!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات سرمربی استقلال گفت: در انتهای مسابقات لیگ جام می‌دهند نه الان.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس امروز دوشنبه در چارچوب دیدار معوقه هفتم هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه تساوی ۲ - ۲ تمام شد.

محمود فکری سرمربی استقلال در مصاحبه پایان بازی اظهاراتی را بر زبان آورد که واکنش رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس را به همراه داشت.

فکری در پایان مسابقه گفت: «گاهی در داربی نتیجه برعکس جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی است. این طور نیست که نتیجه بازی به نفع تیمی باشد که شرایط بهتری در جدول دارد.»

شاهرودی که برداشتش از اظهارات فکری «کنایه» وی به جایگاه سرخپوشان در جدول رده بندی لیگ بود، گفت: دوستمان (فکری) گفت که پرسپولیس کجای جدول است. باید بگویم پرسپولیس هنوز دو بازی معوقه خود را انجام نداده است.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: ضمن اینکه الان جام نمی‌دهند. جام را آخر مسابقات لیگ می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: