کد خبر: ۸۷۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
تعداد بازدید: ۵۷۹
پرسپولیس براساس آمار و ارقام شهرآورد نود و چهارم نسبت به حریف سنتی خود بهتر بود اما در نتیجه نتوانست برد را به خود اختصاص دهد.

پرسپولیس در آمار استقلال را شکست داد؛ پهلوان بهترین بازیکن میدان شد!به گزارش خبرداغ ،  پرسپولیس براساس آمار و ارقام شهرآورد نود و چهارم نسبت به حریف سنتی خود بهتر بود اما در نتیجه نتوانست برد را به خود اختصاص دهد.

 

استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به تساوی پرگل ۲ بر ۲ رضایت دادند و امتیازات را تقسیم کردند. با این نتیجه استقلال با ۱۹ امتیاز در رده دوم باقی ماند و پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت.


با استفاده از داده‌های متریکا به بررسی آمار و ارقام این دیدار می‌پردازیم. در درصد مالکیت برتری از آن شاگردان یحیی گل‌محمدی بود. پرسپولیس ۵۲ درصد صاحب توپ بود و استقلال ۴۸ درصد. در تعداد پاس هم شاهد رقابت نزدیکی بودیم. ۴۵۱ پاس برای پرسپولیس و ۴۳۴ پاس برای استقلال. در این بخش دقت پاس هر ۲ تیم ۸۰ درصد بود.


سرخپوشان تهرانی ۱۴ شوت زدند که هشت شوت داخل چارچوب بود و  در سوی مقابل شاگردان محمود فکری ۶ شوت به سمت دروازه پرسپولیس نواختند که نیمی از آن ها یعنی سه شوت در داخل چارچوب جای داشت و ۲ تای آنها به گل تبدیل شد.


اما نکته جالب توجه و جایی که برتری پرسپولیس بسیار در آن فاحش بود بحث امید گل است. یعنی جدی بودن موقعیت‌های ۲ تیم که در این بخش پرسپولیس عدد قابل توجه ۱.۷۵ را ثبت کرد و استقلال به عدد ۰.۲۴ رسید. تیم سرخپوش با وجود برتری حدود یک و نیم درصدی نسبت به حریف خود نتوانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند اما آبی‌پوشان از حداقل امید گل به وجود آمده، توانستند نهایت بهره را ببرند.


همچنین با استفاده از داده‌های متریکا احسان پهلوان بهترین بازیکن زمین شد. این بازیکن ۲ پاس گل داد، چهار دریبل موفق و سه تکل موفق داشت و نمره ۸.۲۶ را دریافت کرد.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: