کد خبر: ۸۶۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۳۱۹
جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت معادن اسفندقه با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.

برگزاری جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت معادن اسفندقهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت معادن اسفندقه گزارشی در خصوص برنامه و عملکرد تولید و فروش، بدهی ها، مطالبات، سود و زیان، صورت های مالی و طرح های توسعه ای ارائه نمودند.
در ادامه، دکتر مسرور در سخنانی تصریح کرد: علی رغم تلاش های مجموعه مدیریتی شرکت معادن اسفندقه، نسبت به اهداف مندرج در برنامه و انتظارات صندوق، فاصله وجود دارد. این در حالی است که این شرکت ظرفیت های بالایی دارد و بایستی این ظرفیت ها با تلاش و همت مضاعف به فعلیت رسانده شود. ضمن اینکه هیات مدیره شرکت باید در یک تصمیم گیری کلیدی با تعریف پروژه هایی با مقیاس مطلوب، پیمانکاران توانمندی برای اجرای این پروژه ها انتخاب نماید.
وی با اشاره به لزوم تسریع در روند ورود شرکت معادن اسفندقه به بازار سرمایه گفت: ضروری است شرکت سرمایه گذاری صندوق در راستای تحقق این هدف، مشکلات و مضایق مالی شرکت اسفندقه را در حد امکان و توان خود برطرف نماید.
مسرور همچنین نگاه ویژه مدیران شرکت اسفندقه به مقوله صادرات را ضروری دانست و تصریح کرد: صادرات می تواند سودآوری مناسبی برای شرکت داشته باشد.
گفتنی است سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی ، معاون برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت ها و مدیران این معاونت و همچنین مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق در این جلسه حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: