کد خبر: ۸۶۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۳۸۲
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درجریان سفر یک روزه خود به استان مازندران،ضمن بازدید از چند طرح و مجموعه ورزشی،گلخانه ای و درمانی که از تسهیلات روستائی بهره مند شده اند، از نزدیک روند آماده سازی، پیشرفت و اجرای این پروژه ها را بررسی کرد.

بازدید معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح های اشتغال روستایی مازندرانپروژه اشتغال روستایی گلخانه لیموترش قائمشهر با اشتغالزائی 200 نفر
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، این پروژه در سال 1397 در زمینی به مساحت 6 هکتار و با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال در قائمشهر آغاز شد و تا کنون 43 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی امید و 25 میلیارد ریال از بانک توسعه تعاون دریافت کرده است.
این مجموعه با توجه به دارا بودن 120 واحد تولید گل و گیاه در منطقه و 40 واحد تولید لیمو ترش و ظرفیت تولید 100 تن , مجموعا 200 نفر اشتغالزایی دارد.
بازدید  از پروژه گلخانه هیدورپونیک و مدرن دشت ناز در میاندورود با اشتغالزائی 40 نفر
پروژه گلخانه هیدورپونیک و مدرن دشت ناز در شهرستان میاندورود  در زمینی به مساحت 5 هکتار , با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریال اجرا و در حال توسعه است و تا کنون نیز 150 میلیارد ریال از محل بسته تسهیلات اشتغال روستایی وام دریافت کرده وظرفیت اشتغالزایی 40 نفر و تولید 1300 تن صیفی جات را دارد .
طرح مجموعه ورزشی و تندرستی لاله" در لاله آباد بابل با اشتغالزائی 30 نفر
این پروژه شامل بخش های آبی ، استخرهای شنا ، آب درمانی، تنیس و رستوران است  که با حدود 12 میلیارد تومان سرمایه گذاری  با پیش بینی اشتغال برای حدود 30 نفر و بخشی از محل سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی ایجاد شده است.  
در ادامه، از گلخانه مدرن قنبری، درمانگاه سلطان تویه و مجتمع دخانیات مازندران نیز بازدید بعمل آمد و مشکلات این واحدهای اقتصادی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
بابک دین پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، علی بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و جمعی از مسئولین در این بازدید ها حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: