کد خبر: ۸۶۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۲
عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درجریان سفر خود به استان مازندران، از "مجتمع کشت، صنعت و مرتب‌سازی" اخوان در بابل بازدید کرد .

بازدید معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، عملیات اجرایی این پروژه با حجم سرمایه گذاری 75 میلیارد ریال و دریافت تسهیلات 57 میلیارد ریالی از محل تسهیلات اشتغال روستایی در زمینه ساخت انبار فنی، مرتب سازی و بسته بندی مرکبات از سال 1397 آغاز شد.
این مجتمع در حال حاضر 3 هزار تن ظرفیت تولید در سال را دارد که در صورت بهره برداری کامل ، این ظرفیت به 5 هزار تن در سال می‌رسد.‎
در این بازدید  بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور ، اصغر نورالله زاده رئیس صندوق کارآفرینی امید کشور  و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند و از نزدیک این پروژه را بررسی کردند .

معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت رویش طبرستان آمل بازدید کرد

همچنین معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر از شرکت رویش طبرستان آمل بازدید کرد.
شرکت رویش طبرستان در زمینه تولید گیاهان زینتی  و صادرات انتریوم، رز و لیلیوم فعالیت دارد. از دیگر فعالیت های این شرکت ساخت و راه اندازی پروژه های گلخانه ای مدرن به روش هیدروپونیک (بدون خاک) است.    
استان مازندران بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریالی دارد بیش از ۸۰ هزار نفر در این واحدها مشغول کار هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: